Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:
katha skrev:
thowida skrev:Blir ju nyfiken på hur she sjalen kommer se ut.. :loving:
Jamen den blir vit. Det har bara inte kommit ut nån bild än! :)
*puuuuuuuh* då slapp jag köpa någon mer sjal just nu.. :wink:
Men den går nog att färga i rosa... :Hahaa:
Av sjaltokan
Be-Linda skrev:
thowida skrev:
katha skrev:
thowida skrev:Blir ju nyfiken på hur she sjalen kommer se ut.. :loving:
Jamen den blir vit. Det har bara inte kommit ut nån bild än! :)
*puuuuuuuh* då slapp jag köpa någon mer sjal just nu.. :wink:
Men den går nog att färga i rosa... :Hahaa:
:rofl:
JinxLinda skrev:kan helt ärligt säga att karma'n inte föll mig i smaken för fem öre
:iagree: Får mig att tänka på gamla sjukhusfiltar och skurtrasor.... :hide:
Annika E skrev:
JinxLinda skrev:kan helt ärligt säga att karma'n inte föll mig i smaken för fem öre
:iagree: Får mig att tänka på gamla sjukhusfiltar och skurtrasor.... :hide:
Samma här + våran bestickhållare i diskmaskinen som har ungefär samma mönster i botten :fnissa:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Trevligt att se att ni upptäckt de härliga bilderna på Karma och Caelum He 8) (och de på Caelum She kommer som sagt lite senare :wink:)
legenden29 skrev:Åkejsan då, då blir det till att köpa en sjal igen! Den är ju aningen mörkare än min ullDidy så det är väl befogat, antar jag. Finns den ute på marknaden nu alltså?
Nej, de finns inte ute på marknaden ännu, men snart...
Ellevill Karma kommer i juni samtidigt som de nya Zara- och Jade-färgerna. Ellevill Caelum kommer senare i sommar.
legenden29 skrev:Hur många Ellevill Caelum kommer du ta in o i vilka storlekar månntro?
Ellevill Caelum kommer i begränsad upplaga i längderna 3,7 m, 4,2 m, 4,7 m och 5,2 m. Hur många jag får hem beror lite på hur många tillverkaren tar hem och intresset hos distributörer/återförsäljare i andra länder. Intresset är stort för Ellevills bärsjalar och i förra omgången tog t.ex. Jade Deli slut redan i samband med att vi distributörer la våra ordrar :shock: Kommer dock göra mitt bästa för att vi i Sverige skall få hem någon i vardera färg och längd 8)
Silkesjalen var verkligen fin, hade lätt köpt en sådan om jag bar nåt, men Karma såg ut som en landstings-filt tycker jag :Hahaa: !

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?