Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev::gaah:
Vilket strul, hoppas min rabenelter kommer snart så jag kan sluta bita på naglarna.. :oops:
:klappa:
har du hört något om den?
Den ska vara skickad..
Håller tummarna för att den kommer snart
Av Jinxan
sapos skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev::gaah:
Vilket strul, hoppas min rabenelter kommer snart så jag kan sluta bita på naglarna.. :oops:
:klappa:
har du hört något om den?
Den ska vara skickad..
Håller tummarna för att den kommer snart
Jag med.
Av Jinxan
Och så håller jag tummarna om att mitt paket ligger i lådan idag.
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:Och så håller jag tummarna om att mitt paket ligger i lådan idag.
:iagree:

Och att jag har paket på lådan
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:Och så håller jag tummarna om att mitt paket ligger i lådan idag.

Om jag får mitt paket blir det ungefär såhär:
Bild Bild Bild

Ditt paket borde verkligen komma idag! :hmm:
Av eamane
Och jag som skulle beställa idag :twisted: Kompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart :shock: :? :whut:
Av Jinxan
eamane skrev:Och jag som skulle beställa idag :twisted: Kompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart :shock: :? :whut:
Nää vad frustrerande
Av eamane
JinxLinda skrev:
eamane skrev:Och jag som skulle beställa idag :twisted: Kompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart :shock: :? :whut:
Nää vad frustrerande
Ja så nu funderar jag på att beställa en i alla fall :twisted:
Av Jinxan
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
Nää vad frustrerande
Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna också :hmm:
Av legenden29
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
Nää vad frustrerande
Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna också :hmm:
Äh, ge dem ett vedträ istället, billigare o lika bra.... (så får du mer pengar till sjalar...)
Av eamane
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
Nää vad frustrerande
Njae några hundra är det ju i alla fall men jag skulle kunna beställa en till sen då ändå när kompisen bestämt sej ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna också :hmm:
App app app!! Nu tycker jag att det är dags för ER snart!! :this:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna också :hmm:
App app app!! Nu tycker jag att det är dags för ER snart!! :this:
Ja men den är också dyr :(
JAaa!! jag kom på värsta bra idén. Vi köper så många, och eftersom man får rabatt för varje sjal, borde det tillslut bli att HOn får betala OSS :Hahaa:
Av Jinxan
legenden29 skrev:Äh, ge dem ett vedträ istället, billigare o lika bra.... (så får du mer pengar till sjalar...)
Tyvärr är det inte riktigt lika fint med ett vedträ, och katterna är inte riktigt nöjd med dom, dom ha-galna djuren :fnissa:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:

Om jag får mitt paket blir det ungefär såhär:
Bild Bild Bild

Ditt paket borde verkligen komma idag! :hmm:
Oh blir inte ett dugg nyfiken på vad det är i ditt paket då :lol:

Ja förhoppningsvis kommer det idag...
JinxLinda skrev:
Nää vad frustrerande
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?