Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskaMen sambon jobbar med en som kan tyska, om du inte hittar någon annan så kan du maila över det till mig så går jag upp till hans jobb imorgon så får han översätta det
mari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskahttp://babelfish.yahoo.com/
sapos skrev:Funkade bra med babelfishmari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskaMen sambon jobbar med en som kan tyska, om du inte hittar någon annan så kan du maila över det till mig så går jag upp till hans jobb imorgon så får han översätta det
mari_tres skrev:Kan han inte söka efter paketetsapos skrev:Funkade bra med babelfishmari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskaMen sambon jobbar med en som kan tyska, om du inte hittar någon annan så kan du maila över det till mig så går jag upp till hans jobb imorgon så får han översätta detmen tack ändå! Han säger att han skickade den två dagar efter det att betalningen var inne
så nu vet jag inte vad jag ska göra
sapos skrev:mari_tres skrev:Kan han inte söka efter paketetsapos skrev:Funkade bra med babelfishmari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskaMen sambon jobbar med en som kan tyska, om du inte hittar någon annan så kan du maila över det till mig så går jag upp till hans jobb imorgon så får han översätta detmen tack ändå! Han säger att han skickade den två dagar efter det att betalningen var inne
mari_tres skrev:Najs!Japp en hybrid.Det är en hybrid allstå? Tycker mig se spännen på midjebandet
Skulle nog vara nåt för mig som inte gillar MT särskilt mycket men skulle vilja...
eamane skrev:Det borde han väl kunna göra?!sapos skrev:mari_tres skrev:Kan han inte söka efter paketetsapos skrev:Funkade bra med babelfishmari_tres skrev:Jag har fått svar från ebay-säljaren! Nu ska jag bara översätta det också, för han skrev på tyskaMen sambon jobbar med en som kan tyska, om du inte hittar någon annan så kan du maila över det till mig så går jag upp till hans jobb imorgon så får han översätta detmen tack ändå! Han säger att han skickade den två dagar efter det att betalningen var inne
![]()
![]()
thowida skrev:![]()
Vilket strul, hoppas min rabenelter kommer snart så jag kan sluta bita på naglarna..
JinxLinda skrev:Den ska vara skickad..thowida skrev:![]()
Vilket strul, hoppas min rabenelter kommer snart så jag kan sluta bita på naglarna..
har du hört något om den?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?