Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur länge bär du ditt/dina barn?

Upp till en timma
24
34%
1-2 timmar
18
26%
2-3 timmar
17
24%
3-4 timmar
5
7%
4-5 timmar
3
4%
5-6 timmar
2
3%
6-7 timmar
Inga röster
0%
7-8 timmar
Inga röster
0%
8 timmar eller mer
1
1%
Av Jinxan
jag är lite nyfiken av mig så

Ungefär hur många timmar per dag bär du ditt barn i sjal?

Rösta som ni tycker verkar stämma bäst.
Av Jinxan
Jag röstade på 1-2 timmar. För när vi är hemma blir det mest snabb-bärande några gånger under dagen. Och när man dammsuger eller liknande. Sover gör Z helst i sängen just nu :shock: så det blir inte mycket sova i sjal.
Är vi borta blir det däremot desto fler timmar i sjalen.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Just nu... sammanlagt max en timme eller två kanske :roll: och då får jag inte ens välja sjal själv! :shock:

Kanske ska vänta några dagar med att rösta 8) för jag har på känn att det kommer ändras inom en vecka eller så...
(ha på känn= hoppas på)
Av eamane
Jag vet inte riktigt, det varierar så himla mkt :hmm: 2-4 timmar i snitt kanske? Vissa dagar bär jag ju 2 med ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev:Jag vet inte riktigt, det varierar så himla mkt :hmm: 2-4 timmar i snitt kanske? Vissa dagar bär jag ju 2 med ;)
Kan man räkna dubbla timmar tro? Om du bär två stycken i en timme, blir det två timmar då? :hmm: :lol:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
eamane skrev:Jag vet inte riktigt, det varierar så himla mkt :hmm: 2-4 timmar i snitt kanske? Vissa dagar bär jag ju 2 med ;)
Kan man räkna dubbla timmar tro? Om du bär två stycken i en timme, blir det två timmar då? :hmm: :lol:
I min värld är det såhär i alla fall:

Bär man dem samtidigt jämt så har du ändå "bara" burit i en timma. Bär du dom en och en, i varsin timma så är det två timmar ;)
Användarens profilbild
Av emellen
Knappt nåt för tillfället, bär bara till sömns och det går fort... :roll: Min unga fröken är mer en springare än en sjalåkare...
Av linamh
Jag svarade 1-2, fast egentligen är det mindre i genomsnitt eftersom jag inte bär varje dag. Men om jag väl bär brukar hon somna eller så går vi upp i stan, och då blir det definitivt över 1 timme. Idag premiärbär jag i Manducan, och känner att nu ökar nog tiden. :D
Användarens profilbild
Av katha
Jag svarade 1-2 timmar, men det är olika från dag till dag och naturligtvis vad man gör under dagen..
En del dagar bär jag inte alls och del många fler timmar.
När barnen var mindre, spädisar så bar jag jämnt.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Svarade 1-2 timmar, men ibland blir det mindre och ibland mycket mer, det beror lite på hur N mår, vad vi gör och om jag har med vagnen eller inte när vi är ute på utflykt.
Användarens profilbild
Av zero.sara
För tillfället blir det 1-2 timmar om dagen. vissa dagar mer andra mindre. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?