Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

PrettyUgly skrev:Double hammock tycker jag ser ut som att den borde vara väldigt skön och avlastande. Synd bara att den var så ful. Nog för att jag gillar min sjalar men jag vill helst inte ha dem som en tröja.
Och nu fick jag svar på en fråga om vad det var för knytning :lol: :urule:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker att den bra knuten sjal avlastar mycket bättre än en sele, men att en sele är bättre än en taskigt knuten sjal. Och med bra knuten menar jag ett riktigt tajt omslutet ryggkryss. Jag har aldrig lyckats med någon annan knytning så den blir lika bra. Ett litet barn bär jag helst i sjal men när det blir så stort att det vill ner och gå själv mellan varven är det mer praktiskt med en sele. Och sjal om jag skulle få för mig att gå på långpromenad med barnet på ryggen.
Jag håller med om att selen för ner tyngden till höften på ett bra sätt. Dock tycker jag det blir tungt åt axlarna med sele eftersom banden skär in. Tycker det är jättesvårt att få banden sitta bekvämt på axlarna med sele. Med sjal däremot så breder jag ut sjalen så det blir större yta som tar tyngden på axlarna. Därmed vinner sjalen ändå! Borde kanske sy en kombination med brett, stabilt midjebälte och sjalband over axlarna. :wink:
Mamma Eli skrev:Jag håller med om att selen för ner tyngden till höften på ett bra sätt. Dock tycker jag det blir tungt åt axlarna med sele eftersom banden skär in. Tycker det är jättesvårt att få banden sitta bekvämt på axlarna med sele. Med sjal däremot så breder jag ut sjalen så det blir större yta som tar tyngden på axlarna. Därmed vinner sjalen ändå! Borde kanske sy en kombination med brett, stabilt midjebälte och sjalband over axlarna. :wink:
En hybrid-MT :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?