Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Låt oss nu en gång för alla reda ut detta är katiwrap samma sjal som girasol?

Har jag fattat det rätt om katiwrap är en girasol men de sjalar som kallas katiwrap endast finns att köpa i Finland och att det är 12 olika färger (http://www.wearababy.com/shop?vmcchk=1)?

Betyder det att om jag hittat en girasol som jag gillar så är det samma sjal som katiwrap men en annan färg?

:help:
Bina skrev:jo men så är det väl :roll:

//Bina som ägt Katiwrap men ingen Girasol :think:
Jo, men så är det har jag också för mig :wink:

Katiwraparna är specialdesignade girasoler, och säljs bara i (vad jag vet) Finland. Vem som har designat dem och varför vet jag inte, och inte heller varför de bara säljs där :hmm: eftersom det uppenbarligen finns efterfrågan även här :wink:

//marie som äger två girasoler men ingen Katiwrap
kvarnvik skrev:Finns det någon Katiwrapägare som kan uttala sig om hur de är i längden? Alltså om de är snålt eller generöst tilltagna i förhållande till den angivna längden :hmm:

Min Girasol som skulle vara 4.2 m var bara 4 m. Och den andra 4.6 m jag hade hemma var bara 4.3 m. Men jag vet inte hur de räknar de sneda ändarna, jag mätte ju en långsida så att säga. De kanske räknar båda snibbarna? :hmm:
kvarnvik skrev:Finns det någon Katiwrapägare som kan uttala sig om hur de är i längden? Alltså om de är snålt eller generöst tilltagna i förhållande till den angivna längden :hmm:
Mätte precis min Katiwrap Earthy Rainbow och den är 5,3m och den är tvättad en gång. Jag har den med fransar och den ska vara 5,2m enligt http://www.wearababy.com/home
Har haft en Katiwrap Jungle och en girasol nr 20 och de var olika i vävsättet.
Katiewrapen var tunnare rätt lik en easy (tyckte jag), girasolen var som en ingosad flanellpyjamas :)
zero.sara skrev:Har haft en Katiwrap Jungle och en girasol nr 20 och de var olika i vävsättet.
Katiewrapen var tunnare rätt lik en easy (tyckte jag), girasolen var som en ingosad flanellpyjamas :)
... och jag har en ringsjal som jag har sytt av en halv girasol och den är fruktansvärd! Sträv och stel och helt hopplös. Så jag tror att även girasolarna kan skilja sig åt... ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?