Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
gauze, alltså med liknande material, sen vet jag inte vad som skiljer mer på den än andra?!

Vad för tyg ska man ha?
Hur stor ska man sy den?
Och hur ska man sy den?
:mrgreen: :hmm:
Användarens profilbild
Av LillaMy23
finns det något bra tyg till det på Jysk?
Av sjaltokan
jag har mimmis krinklat ofållat det borde ju inte vara omöjligt att få tag på, det är som skrynkligt bomullstyg heter säkert något fint för de som kan sådant där.. :wink:
Användarens profilbild
Av Vida
thowida skrev:jag har mimmis krinklat ofållat det borde ju inte vara omöjligt att få tag på, det är som skrynkligt bomullstyg heter säkert något fint för de som kan sådant där.. :wink:
Gauze :)
Av sjaltokan
NeaVida skrev:
thowida skrev:jag har mimmis krinklat ofållat det borde ju inte vara omöjligt att få tag på, det är som skrynkligt bomullstyg heter säkert något fint för de som kan sådant där.. :wink:
heter tyget gauze? :hmm: trodde det var ett sjalmärke.. :rodna: :hide:
Användarens profilbild
Av Bina
Calin Bleu Gauze heter den färdiga Gauze-sjalen

( :peace: Bina som lagt av sig massa sjalkunskap men minns det här :wink: :Hahaa: )
Användarens profilbild
Av Bina
Jag tror helt enkelt att du skall ta dig en tur till butiken - känna på tygerna.. hur stretchigt tyget är. Lycka till!
Av sjaltokan
Bina skrev:Calin Bleu Gauze heter den färdiga Gauze-sjalen

( :peace: Bina som lagt av sig massa sjalkunskap men minns det här :wink: :Hahaa: )
:urule: :rock:
Men inte är det tyget speciellt stretchigt?
Användarens profilbild
Av hörnsten
Nej det är inte svårt om man köper det i min annons under säljes.
Användarens profilbild
Av Vida
thowida skrev:
NeaVida skrev:
heter tyget gauze? :hmm: trodde det var ett sjalmärke.. :rodna: :hide:
Det är typ gasväv... Och cb gauze heter det för att det är gauze.. det finns även cb fleece - i fleece:I)

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?