Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
nima skrev:
persilja skrev:
belinda skrev:
Eld77 skrev:Östra Sveriges bästa tygaffär:

Sundbybergs textilcentrum
:iagree:
Jag håller också med! Jättebra sortiment.
:iagree:
å jag som tycker den är helt kass :oops: Blev verkligen besviken när jag var där...
Nämen vilken kontrovers! :) Spännande! Nästa gång jag är i huvudstaden, då MÅSTE jag bara gå dit och spana! :twisted:
Av vassast
Hallå,

Dessa kanske du redan känner till i Uppsala.
Tygcentrum på kungsängsgatan mittemot myrornas. De har haft några tyger från prada, blumarine, dolce och gabbana och valentino i sommar. De fick en deal på ett parti från en italiensk leverantör. Superkvalite! ca 300kr m. inte illa ;)

Babra glömmer man lätt oxå. Rörigt, därför glömmer jag dem ofta. Bra att komma ihåg när man letar det där speciela tyget.

Glöm inte Åhlens oxå, de får in nya tyger hela tiden. Bättre än IKEA tycker jag.

:)
Användarens profilbild
Av anilov
Jag gillar tygcentrum bäst, för att hon som jobbar där har sånt tålamod med en amatör som mig, man kan verkligen få lov att vara dum där och ändå gå hem med bra grejor och bra råd. Annars har jag köpt nästan alla mina gardintyger på Himlas outletbutik i Börjetull, mittemot Nelins. Jag gillar deras sildukstyg och linnetyg. De har öppet just nu, såg jag i tidningen. Linums har också tyger när de har lagerförsäljning, det är en källarlokal i Boländerna. Vet inte om den är öppen just nu. Tyvärr gillar maken inte deras ränder, annars hade vi nog haft en och annan randig gardin.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?