Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Är det någon härifrån som varit på Babyproffsen på Kungsholmen idag och visat hur man använder MT? Personalen där blev så glada när de fick se mig bära N i min Kozy Carrier och fick höra hur skönt jag tycker det är. De ska visst börja sälja MT där! :vågen:
jaha, va roligt! Ja just den babyproffsen säljer ju Ergo-sele oxå så nån inköpare där verkar mer "up to date" än andra butiker. :tumup:
Här på babyproffsen i kristianstad har de bära barn sjalarna! Men de hänger lite slravigt över en skyltdocka dock.

Sedan såg jag i en annan "bebis/barnaffär" här att de sålde både bärsjalar, meitai/från slynger tror jag det var) och ergosar. Dok delade allt detta en hylla och ingen var framplockad, till skullnad från BB som har FYRA hyllor och var det var minst tre olika modeller som var framplockade..

Funderar på om jag ska kontakta dem och höra om de vill ha en sjalvisning/anordna en träff för gravida och nyblivna mammor!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?