Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Jag tycker Ergon fungerar bättre att ha på ryggen än på magen. Det kvittar om jag bär min sexmånadersbebis eller min tvååring.
Användarens profilbild
Av sagis
Att bära på ryggen avlastar mer än när man bär på mage, tycker jag i alla fall. För mig har becon passat bäst, men det är en smaksak. Beror lite på hur man är byggd också.
Användarens profilbild
Av Indah
sagis skrev:Att bära på ryggen avlastar mer än när man bär på mage, tycker jag i alla fall. För mig har becon passat bäst, men det är en smaksak.
:iagree:
Gillar bäst Beco 4th då jag bär på ryggen med sele. På mage använde jag aldrig sele tror jag :hmm: eller ev en patapum och/eller en sutemi, för det var det jag hade hemma då M var så liten.
Fast jag tycker att sjal är skönast både på mage och rygg, men jag vet ju att det ibland är mest praktiskt /enklast med sele också.
Vilken sele som sitter bäst beror ju jättemycket på vad man har för fysik :wink: Jag tror inte det går att säga att det finns en sele som är bättre än alla andra, utan det där måste man nog prova sig fram till vad man gillar bäst.

Lycka till!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?