Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Jag har hittat en person som kommer importera färgad bambuvelour, för ovanlighetens skull kommer det troligen att gå ganska fort, bara ett par veckor. Tyget kommer att kosta runt 10 EUR/m + frakt, eftersom det är inom Europa tillkommer det ingen tull och sannolikt blir frakten inte så hutlös!

Färgerna;
Bild

Någon som är intresserad?
Användarens profilbild
Av teres
Precis vad jag också kommit fram till, dessutom är denna bambuvelour billigare än det mesta jag sett, ofärgat. Kvaliten på den hon sålt ofärgad ska vara jättebra, så jag hoppas att det är densammma gällande den färgade.

Hur mycket är du intresserad av? Jag har inte sett något minimum än, ofta brukar det vara 10m(fast vet inte om det gäller per färg eller alla). Vill ha beställningar klara att skicka så fort tygerna är klara, för jag misstänker de kan gå fort, till det priset.
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Jag är grymt intresserad men har inga pengar innan barnbidraget trillar in på onsdag..
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
teres skrev:Hur mycket är du intresserad av? Jag har inte sett något minimum än, ofta brukar det vara 10m(fast vet inte om det gäller per färg eller alla). Vill ha beställningar klara att skicka så fort tygerna är klara, för jag misstänker de kan gå fort, till det priset.
Jag tänkte mig röd, orange, grön, blå, en meter av varje.
Användarens profilbild
Av teres
Tygerna anländer till Europa runt den 27/28 maj, sedan måste de skeppas ut senast i mitten av juni om vi vill ha en vettig frakt! Troligtvis säljs tyget i hela metrar, men om det inte blir för mycket udda mått kan jag pussla lite och även köpa någon udda bit själv för att jämna ut.
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Jag kan ta lite drygt också om du behöver pussla, jag beställer alltså mellan 1 och 1,5 m av varje färg, utifrån hur dina övriga beställningar ser ut. Alltid en bra ursäkt för att köpa mer :-)
Användarens profilbild
Av Ashe
Ska man betala i förskott innan tygerna är i sverige eller när det är i sverige?
Vore ju bra om man kunde betala i mitten av juni, eftersom skattepengarna förhoppningsvis kommer då.
Dessutom får jag mer lön i juni ;)
Användarens profilbild
Av teres
Jag måste betala tygerna innan de fraktas, så jag skulle behöva få in pengarna för tygerna när de kommer, sedan kan vi justera med frakten efteråt, eftersom jag får klippa till och väga innan jag kan skicka vidare. Kan tyvärr inte lägga ut då jag också väntar på skattepengar!

Vill helst inte vänta till mitten av juni med beställningen av två anledningar; jag vill inte riskera att bli utan! Och möjligheten till billigare frakt försvinner över sommaren i mitten på juni, personen som fixar tyget åker på semester i mitten av juni och då sköts coopen av en person som kommer att posta på enklast möjliga vis, inte billigast! (det har hon redan förvarnat om)
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
teres skrev:Jag måste betala tygerna innan de fraktas, så jag skulle behöva få in pengarna för tygerna när de kommer, sedan kan vi justera med frakten efteråt, eftersom jag får klippa till och väga innan jag kan skicka vidare. Kan tyvärr inte lägga ut då jag också väntar på skattepengar!

Vill helst inte vänta till mitten av juni med beställningen av två anledningar; jag vill inte riskera att bli utan! Och möjligheten till billigare frakt försvinner över sommaren i mitten på juni, personen som fixar tyget åker på semester i mitten av juni och då sköts coopen av en person som kommer att posta på enklast möjliga vis, inte billigast! (det har hon redan förvarnat om)
Jag kan betala omgående, ska kolla exakt hur mkt jag vill ha av varje, har fått ett nytt mönster precis. :D
Mitt och Jenny med Emelitens tyg kan samfraktas hit också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?