Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennyln
Hej,
jag undrar som sagt vad knyter ni helst då ni vill bära på ryggen? Tänkte ta en liten promenad o lämna vagnen hemma :tumup: .
/Jenny
Användarens profilbild
Av jennyln
Okej... inte så bra på namn, men knöt den då jag var gravid o Natalie ville bli buren. :wink:
Funkade jättebra då och dags att börja bära på rygg igen.
Användarens profilbild
Av jazoo
Om jag ska bära länge blir det omslutet på ryggen (eller ännu hellre mei tai), kortare stunder hemma blir det tibetansk ryggsäck eftersom bebis kommer högre upp och kan se bättre.
Av Lillblomma
Håller med du, Annika E!
Vrikkesikker. :vågen:
Utom om jag förväntar mig att lillmonstret ska sova, då blir det omslutet för hon hamnar längre ner (ser mindre) och jag kan stoppa in huvudet. Men, försöker jag mig på den när hon inte vill sova, ja, då blir hon skit-ilsk...
Jag får inte till SHBC. Tycker det känns snett. Inte för att jag har provat så speciellt många gånger, men jag har ju bra knytningar så det räcker för ryggbärande så det är väl inte hela världen..

//A
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag gör en variant av omsluten ryggsäck där jag först tar sjalen under armarna på båda sidorna, knyter och sedan för sjalen över axlarna på båda sidorna. På det sättet blir det inte så snett. Jag tycker att det fungerar bra, i alla fall. Vrikkesikker har jag aldrig lyckats få till.
Användarens profilbild
Av Annika E
Lillblomma skrev:Håller med du, Annika E!
Vrikkesikker. :vågen:
Utom om jag förväntar mig att lillmonstret ska sova, då blir det omslutet för hon hamnar längre ner (ser mindre) och jag kan stoppa in huvudet. Men, försöker jag mig på den när hon inte vill sova, ja, då blir hon skit-ilsk...
Jag får inte till SHBC. Tycker det känns snett. Inte för att jag har provat så speciellt många gånger, men jag har ju bra knytningar så det räcker för ryggbärande så det är väl inte hela världen..

//A
Igår promenerade jag 1 timme i rask takt med lillgumman på ryggen i vrikkesikker knytning. Kändes inte alls i rygg eller axlar när jag kom hem! :vågen: Idag testade jag en annan variant, liknande omslutet, men det blev obekvämt inom några minuter bara. Det som är extra plus för vrikkesikker är att det inte är nåt som skär in mellan "bilringarna"... :oops: :lol: Knyter jag nåt annat känner jag mig som värsta fläskobert.... :roll: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?