Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Virriga Vimsa
Jag har en 6 veckors tös hemma o ska investera i en sjal. Jag har tyvärr ingen möjlighet att låna eller prova eller för den delen köpa flera olika. Jag vill kunna använda denna sjal länge, bära barnet både på mage och senare på ryggen. Jag tycker att detta är en djungel och ber ödmjikat om hjälp från er erfarna sjalanvändare!! Vilken sorts sjal kan passa mig och mitt barn? Har någon en passande till salu så är jag intresserad!!
Av Abunai
Om du vill ha just en sjal, en knytbar sådan så är den vävda långsjalen den som man har flest möjligheter med. Det finns många ute på säljes, eller så kan du göra en egen köpes-annons. En vävd sjal tar kanske lite tid att lära sig att knyta, men när man väl kan så går det väldigt lätt! Du kan bära din dotter nu, och upp till du inte orkar längre. Jag bär min nästan 15-kilos pojk nästan varje dag.
Av eamane
En vävd långsjal som är ca 5,2 m skulle nog vara bra åt dej :) Men vilken sort? Jag gillar Didymos, Storchenwiege är oxå bra, Hoppediz är helt ok de med och sen finns det ju en hel del andra med. En djungel som du sa :) Det viktiga är nog att du köper en som du gillar färgerna på annars kommer den inte bli använd ändå. Titta under säljes och se recensionerna för att se vad folk tycker :)
Av sjaltokan
En vävd 5,2 m om du vill kunna knyta på magen annars räcker 4,7 m och är en behändig längd när du ska knyta på ryggen.. Välj den du tycker är snyggast.. :tumup:
Av Lenaskeå
Var bor du någonstans? Du kanske bor nära någon som kan visa dig olika sjalar & knytningar. Vi sjalare är ganska utspridda i landet! :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?