Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Men jag ka liksom inte fatta, även om det är en docka i sjalen att hon ska stå med händerna i byxfickorna på det viset...men jag håller med om BB, deras bärbild är hemsk. Hoppediz kommer jag inte ihåg, måste kolla...
Sorry för trådkapning, inte meningen ju... :rodna:
Av sjaltokan
JennyB73 skrev:Men jag ka liksom inte fatta, även om det är en docka i sjalen att hon ska stå med händerna i byxfickorna på det viset...men jag håller med om BB, deras bärbild är hemsk. Hoppediz kommer jag inte ihåg, måste kolla...
Hon ska väl illustrera att du har händerna fri när du bär i sjal.. :hellu:
Av Jinxan
thowida skrev:
JennyB73 skrev:Men jag ka liksom inte fatta, även om det är en docka i sjalen att hon ska stå med händerna i byxfickorna på det viset...men jag håller med om BB, deras bärbild är hemsk. Hoppediz kommer jag inte ihåg, måste kolla...
Fast jag har händerna rätt ofta i fickorna, eller på Z.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
JinxLinda skrev:Bra köp. Dolcino är :loving: men vad var det andra då? Eller köpte du två dolcino?
Nej, jag hade nog kunnat köpa fyra fem olika Dolcino, de är så fina och sköna, men då hade nog maken fått spader tror jag. Jag köpte en Angelpack Eco, som jag tyckte satt perfekt i butiken, men nu är jag lite mer tveksam. Den är i alla fall också jättevacker, men jag fick lite ont av att bära i den på vägen hem, så vi får se om den får stanna eller inte. :(
Användarens profilbild
Av Lindiwe
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
Jag håller med om att bilderna är jättetråkiga och hade jag inte fått se sjalarna live hade jag nog inte köpt.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
JinxLinda skrev:Nu måste du ändra din signatur också :this: ;)
Nu är signaturen uppdaterad och klar, och så funderar jag på om jag ska byta avatar också, om jag får till någon fin bärbild på Dolcinon. Det känns lite som om jag har fått en ny favoritsjal som nog kommer att användas flitigt. :love:
Av Jinxan
Lindiwe skrev:
JinxLinda skrev:Nu måste du ändra din signatur också :this: ;)
Nu är signaturen uppdaterad och klar, och så funderar jag på om jag ska byta avatar också, om jag får till någon fin bärbild på Dolcinon. Det känns lite som om jag har fått en ny favoritsjal som nog kommer att användas flitigt. :love:
Fast bli beredd på att inte känna igen dina inlägg :fnissa:

Jag har ju knappt hunnit bära i min dolcino ännu, vill inte riktigt smutsa ner den än :oops: :lol: Ska på dop på söndag och tänkte ha en ren sjal då
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lindiwe skrev: Det känns lite som om jag har fått en ny favoritsjal som nog kommer att användas flitigt. :love:
Låter bra, för jag har också en på ingång :tumup:
Användarens profilbild
Av sagis
Lindiwe skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
Jag håller med om att bilderna är jättetråkiga och hade jag inte fått se sjalarna live hade jag nog inte köpt.
Jag har funderat på att köpa en dolcino... men de ser så tråkiga ut :? Men på er låter det nästan som om man borde beställa i alla fall :twisted:
Av sjaltokan
sagis skrev:Jag har funderat på att köpa en dolcino... men de ser så tråkiga ut :? Men på er låter det nästan som om man borde beställa i alla fall :twisted:
De ska du den är helt underbar... :heart: Jag ska bara bestämma mig vilken jag ska ha igen, jag har haft en dolcino jamaica men den var för lika min eva i samma längd så nu funderar jag på en annan lite kortare..
Av Löv
thowida skrev:
sagis skrev:Jag har funderat på att köpa en dolcino... men de ser så tråkiga ut :? Men på er låter det nästan som om man borde beställa i alla fall :twisted:
De ska du den är helt underbar... :heart: Jag ska bara bestämma mig vilken jag ska ha igen, jag har haft en dolcino jamaica men den var för lika min eva i samma längd så nu funderar jag på en annan lite kortare..
Nu blir jag också väldigt sugen.... :twisted: :app:
Användarens profilbild
Av Annika E
sagis skrev:
Jag har funderat på att köpa en dolcino... men de ser så tråkiga ut :?
Jag håller med.... :oops: Roligare färger tack....
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Annika E skrev:
sagis skrev:
Jag har funderat på att köpa en dolcino... men de ser så tråkiga ut :?
Jag håller med.... :oops: Roligare färger tack....
Jag tyckte också att färgerna såg tråkiga ut på bilderna, men live är de väldigt fina, jag ville ha tre, fyra stycken (minst). :lol:

Nu ligger förresten Jamaican i tvättmaskinen så om några timmar borde jag kunna provknyta den.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?