Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Visst är det konstigt, man bär i sjalen flera gånger per dag, men ändå så fastnar den inte på något kort. Men, nu har det äntligen hänt... :wink:
Tyvärr verkar inte länkingen från familjeliv fungera, så ni får klicka på url-länken istället:

http://www.familjeliv.se/hem/lindiwesa/ ... ygzh3i.jpg

ts:
Jag har precis kommit hem med två fantastiskt fina bärverktyg. :vågen: :vågen: :vågen: Varför är dottern trött när klockan bara är 21.24? Jag vill ju provknyta och se om jag får till ryggknytet lika bra som när jag testade hos Knyt-An.
Senast redigerad av Lindiwe den mån jun 01, 2009 22:19, redigerad totalt 1 gånger.
Av eamane
Lindiwe skrev:
thowida skrev::kamera:
Kan avslöja att thowida inspirerade mig med en viss tråd för några veckor sen. :lol:
Jamaica?? :)
Av sjaltokan
Lindiwe skrev:
Kan avslöja att thowida inspirerade mig med en viss tråd för några veckor sen. :lol:
Har jag sagt något dumt nu igen.. :siishah: :wink:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
SQ skrev:Men vad har du köpt då? En dolcino kanske?
Bra gissning! Jag har bland annat köpt en helt underbart rosa Jamaica.
(0ch jag var där för att prova selar och inget annat, men så fick jag prova en dolcino och sen var jag fast!)
Användarens profilbild
Av Lindiwe
thowida skrev:
Lindiwe skrev:
Neej, thowida, jag tycker att du är en mycket vis kvinna som vet hur en sjal ska vara. :wink:
Av sjaltokan
Lindiwe skrev:
thowida skrev:
Lindiwe skrev:
Neej, thowida, jag tycker att du är en mycket vis kvinna som vet hur en sjal ska vara. :wink:
Tack :heart:
Av sjaltokan
JennyB73 skrev:Bild

Jättevacker sjal :love: men varför måste det vara en så trist bärbild? :siishah:
Bättre än Babylonia och Hoppe tycker jag ändå..
Av Jinxan
thowida skrev:
JennyB73 skrev:[img]jamaica(1)_big.jpg[/img]

Jättevacker sjal :love: men varför måste det vara en så trist bärbild? :siishah:
Bättre än Babylonia och Hoppe tycker jag ändå..
:iagree:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?