Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Angelicc
Jag tänkte sy en egne ringsjal, kan ju inte vara så svårt och jag är duktig på att sy.

Men jag har aldrig provat en ringsjal så jag behöver lite tips på vad jag ska tänka på nu innan jag börjar; Vilket sorts tyg är bäst? kan man använda vilket sorts tyg som helst? Om man använder tyg med tryck hamnar trycket inåt efter man trätt igenom dem i ringarna, inte jättesnyggt, är det ngn som har en lösning på det?

massa tips önskas!
Användarens profilbild
Av naimiez
Se min instruktion på SBs förstasida..... Sannas ringsjal...... Tyg: alla tyger men ett som liknar vävd sjal avlastar nog bäst.
Användarens profilbild
Av tweed
Så här kan det se ut om man har ett tryckt tyg: Bild
Tyget är ett ganska stretchigt bomullstyg från Jysk.

Den här tygbiten, fållad i sidorna men utan ringar kan man få köpa till ett hyfsat pris, jag var tvungen att ta ringarna till en annan ringsjal
Användarens profilbild
Av Angelicc
kvarnvik skrev:Så här kan det se ut om man har ett tryckt tyg: Bild
Tyget är ett ganska stretchigt bomullstyg från Jysk.

Den här tygbiten, fållad i sidorna men utan ringar kan man få köpa till ett hyfsat pris, jag var tvungen att ta ringarna till en annan ringsjal
hmm ett färgat tyg med tryck på det hade jag inte tänkt på alls! Det ser snyggt ut. Ser tråkigt ut om man har ett vitt tyg där trycket blir som flammig igenom på avigsidan
Användarens profilbild
Av Angelicc
naimiez skrev:Se min instruktion på SBs förstasida..... Sannas ringsjal...... Tyg: alla tyger men ett som liknar vävd sjal avlastar nog bäst.
Tack! Hade inte upptäckt den delen av sidan! Kanske ska man sy ngt annat oxå när man ändå är i farten :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?