- tis maj 12, 2009 20:11
Tänkte att en varm färg skulle vara snyggare mot det svarta, för visst är de bruna nyanserna ganska kalla?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Jemmah skrev:Inte brunt! Det blir ju vissna blommor!thowida skrev:Jemmah skrev:Jag är ju mer babyrosa så den som heter rosa hos nitorsthowida skrev:vad gillar du jag hade ju färgat den rosaRosa är ju en given kandidat, vilken färg / nyans skulle du ha tagit?eller kanske orange..
Ja, det är den jag sneglat på också... eller cappuchino eller kanel.
Men jag är öppen för fleeeer förslag, alltid kul med sånt man inte tänkt på själv
hörnsten skrev:Jemmah skrev:Inte brunt! Det blir ju vissna blommor!thowida skrev:Jemmah skrev:Jag är ju mer babyrosa så den som heter rosa hos nitorsthowida skrev:vad gillar du jag hade ju färgat den rosaRosa är ju en given kandidat, vilken färg / nyans skulle du ha tagit?eller kanske orange..
Ja, det är den jag sneglat på också... eller cappuchino eller kanel.
Men jag är öppen för fleeeer förslag, alltid kul med sånt man inte tänkt på själv
Jemmah skrev:Är det förresten någon som har bilder på färgade Florens/Florence/Florenz?JA.. vänta jag skickar ett PM
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?