Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lollisossa
Nu skrattar ni väl åt mig :wink: , men hur gör man den snygga sjalflätan som ni coola sjalare 8) som sjalat länge alltid förvarar era sjalar i när ni inte använder dem? :hmm:
Användarens profilbild
Av Lollisossa
Tack! För länk och för peppning. :wink:
Har just flätat en fläta som inte direkt ser ut som sjalarna gjorde i Eden Babys monter på Baby- och barnmässan men som får duga för nu...
Användarens profilbild
Av verre
jag tar sjalen påmitten och gör en fläta därifrån varannan höger varannan vänster.. den blir hälften så lång och dubbelt så tjock och mer stabil.. man kan knyta in ändarna så den blir rund som en cirkel..
Användarens profilbild
Av Lollisossa
verre skrev:jag tar sjalen påmitten och gör en fläta därifrån varannan höger varannan vänster.. den blir hälften så lång och dubbelt så tjock och mer stabil.. man kan knyta in ändarna så den blir rund som en cirkel..
verkar smart. Då har man ju samtidigt löst problemet med att hitta mitten. :tumup:
Användarens profilbild
Av verre
jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..
undrar jag om det inte var Apelsin ????
Av Lillblomma
Jag börjar också på mitten, men jag drar igeom båda tamparna på en gång i varje ögla. Det blir också en kortare tjockare läta som passar perfekt i korgen under min vagn tex. Eller i korgen i hallgarderoben.

//A
Användarens profilbild
Av hörnsten
verre skrev:jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..
Nej jag är nästan säker på att det var thanisa?
Användarens profilbild
Av tofka
verre skrev:jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..
:Hahaa:
En bildtråd för sånt kanske? :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?