Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev: Är det den där rosajim?
Det är petroljim :heart:
Just det så var det fanns en grön och en rosa variant.. Men den har du ju väntat på.... typ.... en eeeeeeeeeeeeviiiiiiiiiiigheeeeeeeeeeeet. :shock:
Budade hem den för över en månad sedan :roll:
Av legenden29
Näe, en månad drygt ska man inte behöva vänta! Nu får vi mailbomba säljaren snart o hota med att typ strimla dennes hem i små små stycken (i alla fall alla textilier...)
Användarens profilbild
Av mari_tres
legenden29 skrev:Näe, en månad drygt ska man inte behöva vänta! Nu får vi mailbomba säljaren snart o hota med att typ strimla dennes hem i små små stycken (i alla fall alla textilier...)
fast jag brukar få vänta rätt så länge tycker jag, det är därför jag har blivit förvånad varje gång thowida har fått hem sina sjalar så fort :lol:

Säljaren ska väl iaf få tills imorgon på sig att svara innan mailbomningen tycker jag. Sedan är det fritt fram :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
legenden29 skrev:Näe, en månad drygt ska man inte behöva vänta! Nu får vi mailbomba säljaren snart o hota med att typ strimla dennes hem i små små stycken (i alla fall alla textilier...)
fast jag brukar få vänta rätt så länge tycker jag, det är därför jag har blivit förvånad varje gång thowida har fått hem sina sjalar så fort :lol:

Säljaren ska väl iaf få tills imorgon på sig att svara innan mailbomningen tycker jag. Sedan är det fritt fram :wink:
Jag tycker du ska fråga thowida vilka hon köper av och ta för vana att köpa av samma personer ;)
Av sjaltokan
mari_tres skrev:

Jag är väl en fena på att skriva mail på engelska eller nåt.. :rofl:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

Jag tycker du ska fråga thowida vilka hon köper av och ta för vana att köpa av samma personer ;)
Vi har lovat att inte buda över varandra i alla fall och med tanke på att vi troligen inte äger en enda likadan sjal båda två så är väl risken ganska liten.. :mrgreen:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

Vi har lovat att inte buda över varandra i alla fall och med tanke på att vi troligen inte äger en enda likadan sjal båda två så är väl risken ganska liten.. :mrgreen:
men en säljare kan väl sälja mer än en sjal 8) ;)
så du köper sjal X och mari_tres sjal Y av samma person :D
Av sjaltokan
JinxLinda skrev: men en säljare kan väl sälja mer än en sjal 8) ;)
jo sant men att samma person skulle samma smak som oss båda?? :rofl:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev: men en säljare kan väl sälja mer än en sjal 8) ;)
jo sant men att samma person skulle samma smak som oss båda?? :rofl:
Man vet aldrig :this: ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag fick inget paket idag, får hoppas att det kommer imorgon istället
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:Jag fick inget paket idag, får hoppas att det kommer imorgon istället
:| håller tummarna!
Användarens profilbild
Av zero.sara
sapos skrev:
zero.sara skrev:Jag fick inget paket idag, får hoppas att det kommer imorgon istället
:| håller tummarna!
Jag med :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Veckan är ju inte slut än på några dagar :P
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:Veckan är ju inte slut än på några dagar :P
ne det är sant! :D
Av sjaltokan
har du bytt sjalar nu igen.. 8)
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?