Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
sapos skrev:
mari_tres skrev:Nu börjar jag få onda aningar :help:

Säljaren står som "No longer a registered user" :roll:
Aj då :? Men förhoppningsvis är det ingen fara får man vara fräck och fråga hur mycket du betalat?
Iiiik

Jag håller tummarna för dig mari_tres och hoppas att det bara blivit något fel för personen..
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
sapos skrev:

Aj då :? Men förhoppningsvis är det ingen fara får man vara fräck och fråga hur mycket du betalat?
Massor :roll: om det är så att jag inte får hem den :roll:
Om jag får hem den och bestämmer mig för att inte ha kvar den, så kan jag antagligen få tillbaks större delen av summan iallafall, om jag säger så :wink:
ok, hoppas verkligen du får hem den
Av eamane
mari_tres skrev:
sapos skrev:

Massor :roll: om det är så att jag inte får hem den :roll:
Om jag får hem den och bestämmer mig för att inte ha kvar den, så kan jag antagligen få tillbaks större delen av summan iallafall, om jag säger så :wink:
:shock: :? Är det ebay du köpt ifrån? Går det att maila dem och fråga varför säljaren är avreggad eller om hon/han gjort det själv?
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev: :shock: :? Är det ebay du köpt ifrån? Går det att maila dem och fråga varför säljaren är avreggad eller om hon/han gjort det själv?
Det borde det ju gå :hmm: men nu har jag skickat ett mail till säljaren och ger honom/henne en chans att svara först tror jag :roll: och i ärlighetens namn så drar jag mig lite för att skriva mail på engelska :oops:
Av eamane
mari_tres skrev:
eamane skrev: :shock: :? Är det ebay du köpt ifrån? Går det att maila dem och fråga varför säljaren är avreggad eller om hon/han gjort det själv?
Det borde det ju gå :hmm: men nu har jag skickat ett mail till säljaren och ger honom/henne en chans att svara först tror jag :roll: och i ärlighetens namn så drar jag mig lite för att skriva mail på engelska :oops:
Hoppas du får svar. Vill du ha hjälp med engelska så säg till!
Av anna m
thowida skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:Och min rabeneltern är skickad med DHL idag.. så har jag riktigt tur har jag den innan helgen.. 8)
Rabeneltern? :mitvit:
Från en annan tråd..
Dorislina skrev:Den här specialen har Didymos också gjort för Rabeneltern.org

Bild
:love: :shock: :siishah:
Här ska man bara tjuvläsa lite och så ser man detta!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev: :love: :shock: :siishah:
:fnissa: Så går det då man ska tjuvläsa :bryn:
Av sjaltokan

:?
Hoppas verkligen det löser sig.. :heart:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
Är det den där rosajim?
Av sjaltokan
anna m skrev: :love: :shock: :siishah:
Så kan det gå när man ska tjuvläsa lite i en sjaltokarnas vänta-tråd.. :ooops:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev: Är det den där rosajim?
Det är petroljim :heart:
Just det så var det fanns en grön och en rosa variant.. Men den har du ju väntat på.... typ.... en eeeeeeeeeeeeviiiiiiiiiiigheeeeeeeeeeeet. :shock:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?