Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
naimiez :puss: Du är en vardagshjälte! Nu ska mina barn slippa illasittande hattar och elak solbränna! :heart:
Användarens profilbild
Av naimiez
Be-Linda skrev:naimiez :puss: Du är en vardagshjälte! Nu ska mina barn slippa illasittande hattar och elak solbränna! :heart:
:rodna: Tack!
Användarens profilbild
Av ms_chili
Någon som har hunnit sy ännu? Som vill visa bilder???

SJälv har jag klippt ut mönster och valt tyg... men sen kommer alltid något barn och vill ha hjälp med något :heart:
Användarens profilbild
Av ms_chili
Så fin!!! :loving:
Av smultronpuss
kvarnvik skrev:Jag har sytt en, men den blev jättestor, så den får flytta till kusinen :D
SNV85067.jpg
Jättefin :)

Själv har jag bara hunnit skriva ut mönstret än, men fick inte till det riktigt jag måste få mönstret större.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag ritade av mitt från skärmen 8) Men det blev ju för stort, trots att jag måttade med en tidning :roll:
Av smultronpuss
silent_angel skrev:Bild

Bild

Pippihatten var för tråkig för dotterns smak tydligen... så den sålde jag vidare till en annan förhoppningsvis lycklig tös :roll:
Det stormönstrade sydde jag till en väns son som tack för lite kläder som vi fick till dottern.
Fina, vilka fina tyger. :)
Av Lillblomma
Jag skule också gärna vilja ha ett mönster på en sån hatt, men jag vill att brettena ska stå ut lite mer för att skydda bättre.. :oops: jag vill altså inte nörvändigtvis att brättet ska vara bredare/längre, bara att det ska vara en annan vinkel så de står lite mer rakt ut.
Det ser ut som att brättet nästan är en förlängning av sidorna om ni förstår vad jag menar. Tror ni att det är enkelt att modifiera möstret lite? Nån mer som tänkt tanken?
Vi har en hatt som är lik denna i modellen, och dels måste man vika upp framkanten för att tjejerna ska se nåt och så går den ner så tight i nacken att den inte skyddar över glipan i halsenom man har en t-shirt...
Eller. Visar bilderna fel? Är det hyfsat vida brätten på hattarna?

//A
Användarens profilbild
Av glis
Lillblomma skrev:Jag skule också gärna vilja ha ett mönster på en sån hatt, men jag vill att brettena ska stå ut lite mer för att skydda bättre.. :oops: jag vill altså inte nörvändigtvis att brättet ska vara bredare/längre, bara att det ska vara en annan vinkel så de står lite mer rakt ut.
Det ser ut som att brättet nästan är en förlängning av sidorna om ni förstår vad jag menar. Tror ni att det är enkelt att modifiera möstret lite? Nån mer som tänkt tanken?
Vi har en hatt som är lik denna i modellen, och dels måste man vika upp framkanten för att tjejerna ska se nåt och så går den ner så tight i nacken att den inte skyddar över glipan i halsenom man har en t-shirt...
Eller. Visar bilderna fel? Är det hyfsat vida brätten på hattarna?

//A
Jag håller med och tänker prova att vinkla upp brättet, men det kommer ta lite tid, jag är inte riktigt i sytagen just nu...
Användarens profilbild
Av Anna
jag har ett mönster på en annan hatt, en med tårtbitar liksom upppå, den har ett mycket mer utstående brätte. Man kanske kan använda det brättet på den andra hatten :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?