Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

det låter jätte bra, men jag träffar dej gärna iaf, även om jag kanske får ordning på det.
trode menskoppen kommit bort i posten nu när vi flyttat å hållt på, men då vet jag att den e hos dej
Av Ponyo
Alecsandra skrev:det låter jätte bra, men jag träffar dej gärna iaf, även om jag kanske får ordning på det.
trode menskoppen kommit bort i posten nu när vi flyttat å hållt på, men då vet jag att den e hos dej
Då får vi se till att stämma träff. Vore skoj att träffa dig ändå. Vi får dra ihop en liten stickjunta.
Nej, jag är bara grymt lat när det gäller att gå till posten. Förlåt. :oops:
Bubbi skrev:
Alecsandra skrev:det låter jätte bra, men jag träffar dej gärna iaf, även om jag kanske får ordning på det.
Då får vi se till att stämma träff. Vore skoj att träffa dig ändå. Vi får dra ihop en liten stickjunta.
Stockholm Knitters brukar träffas varje tisdag på Hurtigs kafé, Drottninggatan, från cirka 17. :D
Det är öppet för alla och det finns alltid någon som kan hjälpa till med stickproblemen.
Av Ponyo
visslan skrev:
Bubbi skrev:
Stockholm Knitters brukar träffas varje tisdag på Hurtigs kafé, Drottninggatan, från cirka 17. :D
Det är öppet för alla och det finns alltid någon som kan hjälpa till med stickproblemen.
Ahh, det vore kanske något.
Jag hängde på ett stickkafé runt hörnet där jag bor. Men de har slutat ha stickkafé nu, tyvärr.
ja de vore verkligen nått, då kan jag ju sova hos mamma ifall det blir sent :D
ska se lite hur ekonomin ser ut för tripp till sthlm
Användarens profilbild
Av melon
glis: Jag har provstickat min lapp och den är inte riktigt lik din även om inte mittnerven syns lika tydligt som på mönstret. Håller du på med det nu eller är det lugnt? Jag jobbar 65 timmar denna veckan och borde sova nu... :roll:
Knyttet & K skrev:
ellla skrev:
Knyttet & K skrev:
ellla skrev:är det bara här i ume som drops har 40% på mpnga av sina garner maj ut?? Annars tipsar jag om att köpa dropsgarn NU!
På Hemflit? Jag var där igår, men då var det ingen rea :hmm:
Det var vi med och köpte rea-garn! :D

Det sitter en lapp då man kommer in, och sen sitter det lappar vid de garner som det är rea på! Kolla igen, för det blir ju en hel del billigare! Jag ska tex passa på att köpa kidsilk och sånt till sjalar så att jag har hemma...
Ah, då var det väl bara inte rea på det jag köpte. Har du händelsevis en EC Purpursky? Jag såg en sån på Renmarkstorget nämligen. Fast det kanske var ett större barn i förresten? :hmm:
Jag har en purpursky, vilken dag var det?
Av leonie
Åh, vad jag önskar att jag hann med att sticka! Har en halvfärdig tröja som bara ligger här, i en jättefin 30-talsmodell, men jag hinner inte... Så här års är det bara trädgårdsarbete för hela slanten... kul det också förstås, men jag vill ju gärna sticka klart min tröja... och helst börja på en ny! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:glis: Jag har provstickat min lapp och den är inte riktigt lik din även om inte mittnerven syns lika tydligt som på mönstret. Håller du på med det nu eller är det lugnt? Jag jobbar 65 timmar denna veckan och borde sova nu... :roll:
Tack, det får bli som det blir. Med hjälpen härifrån blev andra bladet snyggare i alla fall.
Kisen häsar: :aka:
solängel skrev:
Knyttet & K skrev:
ellla skrev:
Knyttet & K skrev:
ellla skrev:är det bara här i ume som drops har 40% på mpnga av sina garner maj ut?? Annars tipsar jag om att köpa dropsgarn NU!
På Hemflit? Jag var där igår, men då var det ingen rea :hmm:
Det var vi med och köpte rea-garn! :D

Det sitter en lapp då man kommer in, och sen sitter det lappar vid de garner som det är rea på! Kolla igen, för det blir ju en hel del billigare! Jag ska tex passa på att köpa kidsilk och sånt till sjalar så att jag har hemma...
Ah, då var det väl bara inte rea på det jag köpte. Har du händelsevis en EC Purpursky? Jag såg en sån på Renmarkstorget nämligen. Fast det kanske var ett större barn i förresten? :hmm:
Jag har en purpursky, vilken dag var det?
Det var förra måndagen. Du (om det nu var du) stod vid en av bänkarna utanför ica/Hemslöjden/O´Learys. Bäbisen var lite arg eller ledsen.
Användarens profilbild
Av glis
ellla skrev:Jag har snart stickat halva ena ärmen på Sylvi. Och nu tog garnet slut. Jag beställde mer, så jag hoppas att det kommer på fredag!!! Då blir det billigare också :tumup:
Jag är redan inne på tredje nystanet, hoppas de räcker! (Jag har börjat nerifrån på själva jackan, hade andra planer för ärmarna men har nog ändrat mig igen)
Av Ponyo
ellla skrev:Jag har snart stickat halva ena ärmen på Sylvi. Och nu tog garnet slut. Jag beställde mer, så jag hoppas att det kommer på fredag!!! Då blir det billigare också :tumup:
Hur går det med färgbad?
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?