Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
sapos skrev:
JinxLinda skrev::app: i morgon borde min sjal komma!
:vågen: :tumup:
:iagree: :vågen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
sapos skrev:
Jemmah skrev:Mitt paket är visst postat idag så jag får vänta några dagar till * väntar i rätt tråd en stund *
:lol: Vad var det du vänta på? 8)
Jag väntar på en sjal som förmodligen ska få åka i ett färgbad :vågen: Jag tycker att jag kommit så långt i min sjalkarriär att jag borde prova färga en sjal. Snart sjalfantast... Nu är jag kanske OT igen så jag får gå tillbaka till den andra tråden 8)
Av sjaltokan
Jemmah skrev: Jag väntar på en sjal som förmodligen ska få åka i ett färgbad :vågen: Jag tycker att jag kommit så långt i min sjalkarriär att jag borde prova färga en sjal. Snart sjalfantast... Nu är jag kanske OT igen så jag får gå tillbaka till den andra tråden 8)
Aha en natur indio eller kanske en natur bebina?
Av Hell Cat
Och jag hoppas min Panakeia-MT kommer denna veckan! *förväntansfull* :D
Av sjaltokan
Och färga är kul, fast man har ångest första gången.. :blahblah:
Användarens profilbild
Av Jemmah
thowida skrev:
Jemmah skrev: Jag väntar på en sjal som förmodligen ska få åka i ett färgbad :vågen: Jag tycker att jag kommit så långt i min sjalkarriär att jag borde prova färga en sjal. Snart sjalfantast... Nu är jag kanske OT igen så jag får gå tillbaka till den andra tråden 8)
Nope! och Nope! Om jag kommer ihåg rätt skrev du i säljestråden något i stil med "ska jag måsta köpa den själv för att få se den färgad?" :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:
thowida skrev:
Nope! och Nope! Om jag kommer ihåg rätt skrev du i säljestråden något i stil med "ska jag måsta köpa den själv för att få se den färgad?" :mrgreen:
:eld: jag vet vilken det är då :vågen:
Av sjaltokan
Jemmah skrev:
thowida skrev:
Aha men där var det ju big NO NO mot att färga.. :hmm:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:men siden chasmere var ju någon annan.. :hmm:
Till och med jag vet vilken du sa så om 8) (eller tror iaf) Så nu är det jag som har koll på dig :mrgreen:
Av sjaltokan
nu vet jag ju är på väg att ev. köpa din sjal i det bytet.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Jemmah
thowida skrev:nu vet jag ju är på väg att ev. köpa din sjal i det bytet.. :Hahaa:
:rofl:
Av sjaltokan
kan man bli annat än förälskad när man ser denna bilden??

Bild

:love:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?