Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Jag behöver hjälp!
Jag har en Manduca, som jag är nöjd med, fast blir väldigt sällan den används. Och nu har jag blivit sugen på en Beco Butterfly, tycker det verkar smidigt och kanske lite bökigt att man kan stoppa i barnet först.
Men funderar lite på om det verkligen är värt att köpa en sele till då sjalarna används oftare :hmm: Och hur smidigt är det att kunna stoppa ner barnet först? Blir det varmt med det där "extra tyget" emellan barnet och sig själv?

Ni får jätte gärna gemföra den med Manducan!

Måste veta om jag ska lägga pengarna på en Beco eller en ny sjal :roll: 8)
Av sjaltokan
en ny sjal.. sele är ett nödvändigt ont.. 8) du kan få tillbaka MT så har du en sele till.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:en ny sjal.. sele är ett nödvändigt ont.. 8) du kan få tillbaka MT så har du en sele till.. :Hahaa:
:lol: Funderar på om det kanske blir som med Manducan, den hänger mest om jag inte behöver grejja i trädgården då är den super!
Av sjaltokan
sapos skrev:
thowida skrev:en ny sjal.. sele är ett nödvändigt ont.. 8) du kan få tillbaka MT så har du en sele till.. :Hahaa:
:lol: Funderar på om det kanske blir som med Manducan, den hänger mest om jag inte behöver grejja i trädgården då är den super!
Här är selen nödlösning om sonen ska upp mitt i matlagning eller dylikt.. 8)
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
sapos skrev:
Här är selen nödlösning om sonen ska upp mitt i matlagning eller dylikt.. 8)
smart :tumup:

Men nu blir ju problem VILKEN sjal jag ska köpa?! :mums: :roll:
Användarens profilbild
Av jelt
Hade en Manduca, men blev kär i en Beco ... Tyckte mycket bättre om Becon, så jag sålde Manducan. Becon är både skön och underbart fin :loving:
Tycker sele är smidigare att ha med om man är ute och far och lillan inte vill vara i vagnen. Sjalen vill man ju inte gärna släpa i marken när man knyter :roll: Men det kanske är en teknikfråga :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?