[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7305913
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Jag måste ha en mjuk Indio! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Håller med om scilla. Mjuk redan från början också :tumup:
Men den finns nog inte i storlek 8. Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller :hmm:
Användarens profilbild
Av katha
PrettyUgly skrev:Håller med om scilla. Mjuk redan från början också :tumup:
Men den finns nog inte i storlek 8. Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller :hmm:
Jag kan informera om att vårens limited edition sjalar görs inte i strl.8 enbart upp till strl.7 och då i mindre upplaga än de kortare...
Du kan ju alltid få köpa min primula strl.7... :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Empatikan
Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller
Hade ingen aning om det jag heller... :roll:
Användarens profilbild
Av katha
SQ skrev:Upptäckte att stl 8 finns när jag surfade runt lite på http://www.slumber-roo.co.uk
Primula är underbart snygg, men inte min färg riktigt tyvärr. Synd att Scilla bara finns upp till stl 7. Jag gillar inte att knyta längst ut i spetsarna när jag bär på magen, så därför vill jag gärna ha en stl 8. Köpa en natur och färga rosa kanske?
Tycker jag låter ypperligt! :tumup:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
SQ skrev:Upptäckte att stl 8 finns när jag surfade runt lite på http://www.slumber-roo.co.uk
Primula är underbart snygg, men inte min färg riktigt tyvärr. Synd att Scilla bara finns upp till stl 7. Jag gillar inte att knyta längst ut i spetsarna när jag bär på magen, så därför vill jag gärna ha en stl 8. Köpa en natur och färga rosa kanske?
Natur/brun blir grymt snygg rosafärgad har jag sett på the babywearer. Det är snyggt det blir mer kontraster och inte helt enfärgat tycker jag själv.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?