[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7305913
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Jag måste ha en mjuk Indio! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Håller med om scilla. Mjuk redan från början också :tumup:
Men den finns nog inte i storlek 8. Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller :hmm:
Användarens profilbild
Av katha
PrettyUgly skrev:Håller med om scilla. Mjuk redan från början också :tumup:
Men den finns nog inte i storlek 8. Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller :hmm:
Jag kan informera om att vårens limited edition sjalar görs inte i strl.8 enbart upp till strl.7 och då i mindre upplaga än de kortare...
Du kan ju alltid få köpa min primula strl.7... :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Empatikan
Visste inte ens att didymos gjorde så långa sjalar men sen har jag i och för sig inte kollat efter det heller
Hade ingen aning om det jag heller... :roll:
Användarens profilbild
Av katha
SQ skrev:Upptäckte att stl 8 finns när jag surfade runt lite på http://www.slumber-roo.co.uk
Primula är underbart snygg, men inte min färg riktigt tyvärr. Synd att Scilla bara finns upp till stl 7. Jag gillar inte att knyta längst ut i spetsarna när jag bär på magen, så därför vill jag gärna ha en stl 8. Köpa en natur och färga rosa kanske?
Tycker jag låter ypperligt! :tumup:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
SQ skrev:Upptäckte att stl 8 finns när jag surfade runt lite på http://www.slumber-roo.co.uk
Primula är underbart snygg, men inte min färg riktigt tyvärr. Synd att Scilla bara finns upp till stl 7. Jag gillar inte att knyta längst ut i spetsarna när jag bär på magen, så därför vill jag gärna ha en stl 8. Köpa en natur och färga rosa kanske?
Natur/brun blir grymt snygg rosafärgad har jag sett på the babywearer. Det är snyggt det blir mer kontraster och inte helt enfärgat tycker jag själv.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?