Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fiffa5
Vad skiljer egentligen en Angelpack mot en Beco Butterfly?

Jag har en Ergo och väntar hem en ny Beco Butterfly 2 (har haft 1an innan), men har hittat en jättefin Angelpack som jag skulle vilja testa också. Men hur är den jämfört med tex Becon? De ser ju rätt lika ut tycker jag??
Användarens profilbild
Av telistant
Angelpacken har ingen babyinsats som butterfly har. AP:n tar man på sig själv först och stoppar i barnet sen (som ergon). Butterfly kan du ju stoppa i barnet först och ta på selen sen, men tror man kan ta bort insatsen på butterfly 2.

Har bara testat en AP som snabbast och ingen beco så kan inte uttala mej om komforten
Användarens profilbild
Av mari_tres
Angelpacken är ju mer lik Beco 4th generation i uppbyggnad, ingen insats och inte så många remmar som ska spännas hit och dit.
Det enda jag inte gillar med AP:n är att avbärarbältet är lite smalare så att det har en tensdens att skära in i min i övrigt något vadderade mage :wink: men det verkar bara vara jag som märker av det, har inte hört någon annan gnälla över det :lol:

Axelbanden är något tunnare på AP:n och lösningen för huvudstödet ser lite olika ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?