Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som har koll på birdiesroom?! Efter ett intensivt letande hittade jag DEN sjalen, en ellips. Som visade sig finnas på nämda sajt. Och bara där.

Hur är det att beställa från USA? Frakt och tull? Betalning?! LEVERANSTID???

Någon som vill berätta lite?!

Tack på förhand!
Senast redigerad av Ellen och jag den lör maj 16, 2009 09:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hojta på mist jag tror hon har handlat därifrån, eller kan det ha varit mari_tres?
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
zero.sara skrev:Hojta på mist jag tror hon har handlat därifrån, eller kan det ha varit mari_tres?
Har ned för mig att det är Mist... Hon kanske sover nu?! det borde jagmed göra, Ellen vaknar om ett par timmar bara....
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ellen och jag skrev:
zero.sara skrev:Hojta på mist jag tror hon har handlat därifrån, eller kan det ha varit mari_tres?
Har ned för mig att det är Mist... Hon kanske sover nu?! det borde jagmed göra, Ellen vaknar om ett par timmar bara....
Jag har för mig att det är båda :Hahaa: och så är det inte från USA, utan från Canada :wink:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
mari_tres skrev:
Ellen och jag skrev:
Jag har för mig att det är båda :Hahaa: och så är det inte från USA, utan från Canada :wink:

Båda då :wink: Vad beställde du för roligt?!

Har du lust att berätta lite om frakt, tull pch pris?! Tänk på att du hjälper mig få hem min drömsjal :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ellen och jag skrev: Hur är det att beställa från USA? Frakt och tull? Betalning?! LEVERANSTID???
Nu var det ju ett tag sedan, och mitt minne är ju inte det bästa :roll: är lite disträ nu för tiden :hmm:

Betalningen har jag för mig sköttes med Paypal, smidigt och bra. Undrar om det var från Birdiesroom man kunde välja mellan olika frakt, och därmed även leveranstid :hmm:
Tull åkte jag på, och då tillkommer även postens kostnader på en hundring (iaf för mig) men det finns de som har sluppit undan tullen vet jag.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ellen och jag skrev:
Båda då :wink: Vad beställde du för roligt?!
Köpte en Didymos Liljor petrol :heart: superfin och mjuk och gosig :loving:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Mjo, man kan beställa och betala genom paypal, smidigt om ens jävla skit-paypal funkar :roll:.

Tull åkte jag på ena gången, landade med alla avgifter och skit på runt 300:- :| , men då kostade sjalen en slant med :roll: , tullkostnad beror ju på hur mycket du handlat för.

Jag har fått billig och snabbt frakt från henne, sista gången gick det på knappt en vecka tror jag men jag betalade ett ganska lågt fraktpris och ingen tull :vågen: .

Jag brukar alltid ha en mailkontakt med henne innan och så har jag fått lite billigare frakt ;)

Hon är väldigt bra att ha och göra med.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
mist skrev:Nu lät det som om jag handlar där två gånger i veckan, man har faktiskt bara gjort det 2 gånger ;)

Tack för sitt svar, Mist!!

Jag velar fram och tillbaka.. Sjalen är ju så fin...

Vad valde du för frakt alternativ?! Kommer du ihåg det?!
Användarens profilbild
Av Silverälva
Ellen och jag skrev:
mist skrev:Nu lät det som om jag handlar där två gånger i veckan, man har faktiskt bara gjort det 2 gånger ;)

Jag valde inte utan mailde till henne och frågade vad det skulle kosta, sedan skickade hon en faktura på min email, så jag beställde aldrig genom webshopen :)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
mist skrev:
Ellen och jag skrev:

Jag valde inte utan mailde till henne och frågade vad det skulle kosta, sedan skickade hon en faktura på min email, så jag beställde aldrig genom webshopen :)
Har redan börjat skriva ett maill henne!! Hoppas hoppas!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Maddemoa skrev:Vad kostar frakten?
Funderar på om jag ska kosta på mig min drömsjal. Om jag vågar så kanske vi kan dela?
Jag mailade dem igår.. Har inte fått svar än. Men klart vi skulle kunna dela på frakten... Och klart att vi ska ha våra drömsjalar!!

Lite OT nu, men det blir inget tupperparty på söndag..
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ellen och jag skrev:
Maddemoa skrev:Vad kostar frakten?
Funderar på om jag ska kosta på mig min drömsjal. Om jag vågar så kanske vi kan dela?
Jag mailade dem igår.. Har inte fått svar än. Men klart vi skulle kunna dela på frakten... Och klart att vi ska ha våra drömsjalar!!

Lite OT nu, men det blir inget tupperparty på söndag..
Ok!

Jag funderar på att köpa en Indio cashmir koppar beroende på vad frakten blir. den kostar nästan 2200 å edenbaby (utan frakt) och om jag inte räknat fel drygt 1800 på birdies.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?