Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag beställde en press strax efter mitt förra inlägg här, jag är såååå nöjd med den! Beställde den via yahoo-gruppen och köpte till verktyget för ringtryckknappar från babythings.se. Jag är supernöjd med mina inköp och ångrar dem inte för en sekund!
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jenny Löfquist skrev:Kul att du är nöjd, Marie. Har du använt den till mer än tygblöjor?
Ja, ringtryckknappar till bodys och tröjor med knappar i axel - eller raglansöm. Har använt den till att sätta både plast- och ringtryckknappar i dregellappar också. Tycker den är helt fenomenal och ett måste när man har några knappar att sätta dit, dels för att slippa hamra eller klämma för hand, men också för att det är så lätt att få knapparna på rätt plats utan krångel. Utan pressen har det hänt många gånger att man trots olika verktyg inte får knappdelarna rakt över varandra och så trycker spetsarna hål i tyget.

Min knappress och jag! :heart: :lol:
Av Enid
Jenny Löfquist skrev:Kul att du är nöjd, Marie. Har du använt den till mer än tygblöjor?

Jag är också sugen, ska sprätta kardborrband som gått sönder och det blir inte kul...

:-)
Jenny
Jag har en press som du får komma hit och låna om du vill, jag bor inne i stan (än så länge). Jag har använt knapparna till blöjor, napphållare, haklappar, skötunderlägg, necessärer, tygleksaker mm. Inte i kläder än men det beror mest på att jag knappt sytt några kläder sen jag började sy blöjor :roll: :wink: . Bilder på lite knappade grejer finns i min blogg.
Liten vus skrev:Bilder på lite knappade grejer finns i min blogg.
Jag var precis inne på din blogg och kikade innan jag läste den här tråden :-)
Försökte lämna en kommentar men måste ha gjort något fel för den tycks inte ha kommit fram (eller så måste den granskas av dig). Jättefina blöjor du har gjort, vad kul! Jag samlar liksom på tygblöjebloggar. Och ja just det, jag tackar gärna ja till ditt erbjudande om att få testa pressen. :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Och jag kunde inte hålla mig....nu har jag beställt. Men så är det också nåt jag småfunderat på i ung. 4 år :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
:vågen: Det är inte bara av ondo det där snuset :fnissa: Med tanke på hur dyyyrt snuset är nu för tiden så behöver du nog inte vänta allt för länge va? :wink:

Sambon både snusar & röker :ill: Men det positiva är att det blir mer tygpengar till mig :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Shuna76 skrev::vågen: Det är inte bara av ondo det där snuset :fnissa: Med tanke på hur dyyyrt snuset är nu för tiden så behöver du nog inte vänta allt för länge va? :wink:

Sambon både snusar & röker :ill: Men det positiva är att det blir mer tygpengar till mig :lol:
Nä det tar nog bara någon månad till :lol: Nu måste jag kolla återförsäljare i Sverige för jag tyvker den där yahoogruppen verkar lite bökig :oops:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Näe, Yahoo-gruppen är inte alls bökig! Gå bara med, skriv in dig i databasen, betala & vips har du en press & massor med knappar att hämta på posten :wink:

Vill du nödvändigtvis köpa inom Sverige så har Babythings hyfsade priser..
Användarens profilbild
Av zandrama
Sockertopp skrev:Och jag kunde inte hålla mig....nu har jag beställt. Men så är det också nåt jag småfunderat på i ung. 4 år :roll:
Då kanske man kan komma och låna den nån gång? :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
zandrama skrev:
Sockertopp skrev:Och jag kunde inte hålla mig....nu har jag beställt. Men så är det också nåt jag småfunderat på i ung. 4 år :roll:
Då kanske man kan komma och låna den nån gång? :wink:
Välkommen :)

Mina grabbar tjatar dock om att åka till glassvåningen :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Shuna76 skrev:Näe, Yahoo-gruppen är inte alls bökig! Gå bara med, skriv in dig i databasen, betala & vips har du en press & massor med knappar att hämta på posten :wink:

Och är det nåt man undrar över så är det bara att fråga - här eller på gruppen. Serena svarar normalt sett fort har jag märkt :)
Jag har betalat nu så nu är det bara att vänta och kanske klippa till lite blöjor.
Användarens profilbild
Av melon
Sockertopp skrev:
Shuna76 skrev:Näe, Yahoo-gruppen är inte alls bökig! Gå bara med, skriv in dig i databasen, betala & vips har du en press & massor med knappar att hämta på posten :wink:

Och är det nåt man undrar över så är det bara att fråga - här eller på gruppen. Serena svarar normalt sett fort har jag märkt :)
Jag har betalat nu så nu är det bara att vänta och kanske klippa till lite blöjor.
Har ni någon koll på hus stor prisskillnaden blir?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?