Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Gör en snabbvisit på SB så här på semestern, har äntligen hittat en dator med internet.... :roll:

Måste bara säga att Finland måste vara ergons förlovade land....inte en endaste sjal har jag sett däremot sex ergo i olika färg och årsmodeller och detta på tre dagars span.......alla bärare verkade vara finskspråkiga så jag tror inte de uppehåller sig här på SB men kul var det!!! :wink:

Hej på ett tag!!! :D
Användarens profilbild
Av Jason
Intressant! Var i Finland befinner du dig? Här i Vasa har jag sett kanske tre-fyra sjalbärare men ingen ergobärare :)
Av Li-Li
Jason skrev:Intressant! Var i Finland befinner du dig? Här i Vasa har jag sett kanske tre-fyra sjalbärare men ingen ergobärare :)
Kul Jason! Jag är från Vasatrakten. Vi har tydligen inte sprungit på varann ännu. Då man är ute bland folk märker man att sjalandet är rätt ovanligt här.
...men nu vet jag att det åtminstone finns TVÅ sjalbitna i Vasa :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag har nyss åkt Finlandsbåt och kunde konstatera att de flesta jag såg som bar i något annat än babybjörn verkade vara finsktalande och föredra Ergo. Utom en mamma som bar i en ursnygg vävd enfärgad sjal i vinrött (samma vinröda som i en burgundy-färgad fuzzi bunz). Tyvärr var hon så snabb att jag inte hann fråga henne vad det var för något. Dessutom såg jag en orange Sino på en svensk mamma.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Blixa skrev:Jag har nyss åkt Finlandsbåt och kunde konstatera att de flesta jag såg som bar i något annat än babybjörn verkade vara finsktalande och föredra Ergo. Utom en mamma som bar i en ursnygg vävd enfärgad sjal i vinrött (samma vinröda som i en burgundy-färgad fuzzi bunz). Tyvärr var hon så snabb att jag inte hann fråga henne vad det var för något. Dessutom såg jag en orange Sino på en svensk mamma.
O jag som nyligen åkt finlandsbåt med orange sino.....fast det var troligen inte jag heller för jag såg då inte nån annan bärande på den båten...Eller jo, en Ergo på mamma med österrikereggad bil.

För övrigt såg jag ingen Ergo i Finland. Bara en trikåsjal.
Användarens profilbild
Av Blixa
Fast jag bar bara när vi skulle av båten. Annars envisades Hektor med att åka sin rutiga emmaljunga-sulky. Vi åkte silja Europa i måndags. Vem vet om det kanske var dig jag såg Sockertopp!?
Användarens profilbild
Av frida
Blixa skrev:Jag har nyss åkt Finlandsbåt och kunde konstatera att de flesta jag såg som bar i något annat än babybjörn verkade vara finsktalande och föredra Ergo. Utom en mamma som bar i en ursnygg vävd enfärgad sjal i vinrött (samma vinröda som i en burgundy-färgad fuzzi bunz). Tyvärr var hon så snabb att jag inte hann fråga henne vad det var för något. Dessutom såg jag en orange Sino på en svensk mamma.
Kanske en Mam Eco?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Blixa skrev:Fast jag bar bara när vi skulle av båten. Annars envisades Hektor med att åka sin rutiga emmaljunga-sulky. Vi åkte silja Europa i måndags. Vem vet om det kanske var dig jag såg Sockertopp!?
Glömde ju skriva när vi åkte....det var den 24e. O Viking.
Användarens profilbild
Av lotti
Jason skrev:Intressant! Var i Finland befinner du dig? Här i Vasa har jag sett kanske tre-fyra sjalbärare men ingen ergobärare :)

Jag har varit i Turko och Pori och båten var Silja

En ergo till lyckades jag se och en brun trikåsjal med ficka på...ingen aning om vad det var för sjal?!!

Sen var jag i en affär i Turko som hette Ecoshop och där fick jag känna och se på en röd Marrimekko sjal.....jag tror jag är kär!!!! :roll: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?