Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det finns en coop på 6mm Lastin oxå, men den är inte full & det verkar gå seeegt att fylla den. Lastin är själva varumärket & deras silikonresår är av den tjockare & lite stummare sorten. Jag drar sönder alla andra sorter själv så jag vill ha rejäla saker :fnissa:

Jag sökte runt lite & hittade raw rubber elastics, tror det är sån du menar? Svart är den, men bredare ca 9,5mm.

Jag kommer säkert att behöva mer Lastin så småningom & tar lika gärna den smalare då, så vill du kan vi ju dela på en påse? Det är myyycket ca 1000 meter & kostar $60 inkl. frakt till Sverige. Men som sagt, det dröjer nog ett tag innan den databasen stänger då de behöver 20 påsar för att stänga den & nu tror jag de har 4-5.
Shuna76 skrev:Jaha..nu har jag kvällsgöromålet klart för mig de närmaste dagarna...mäta Lastin..närmare 1000m :whut: Faaast, jag mäter nog bara 50m & väger resten, känns enklast :wink:
Åh vad klurig du är :-) Jag hade nog suttit med en måttstock och svurit...
Ohhh....och jag som fick en knapp-press igår :app: Nu är det bara den där tidssäljaren jag skall hitta också :roll: (Har ju beställt garn för att virka med idag också.....)
Kul att det är på gång! Jag har just ritat klart mönstret till formsydda och tänkte klippa ut en provblöja nu, sy hinner jag ändå inte förrän nästa vecka tidigast och då är kanske lastinet på väg :app: .
*surar* Nu har jag mätt allt..varje påse skulle innehålla runt 690 meter..påse 1 innehöll 414 meter & påse 2 innehöll 395 meter, det är en bra bit över 500 meter för lite :twisted: Jag har klagat & hoppas att hon skickar en påse till! Annars får ni som blir utan pengarna tillbaka naturligtvis :)

Nåja, jag skickar ut det jag har här, men är det någon som kan vänta lite tills det kommer mer säg gärna till :)
Ok, så nu surar jag ÄNNU mer! Hon påstår att hon skrivit att det bara skulle vara 450 meter i påsen pga att de valt den tjockare varianten 0.22 istället för den tunna 0.12mm, men det är inte vad jag hittat :evil: Jag hittar 2 olika meddelanden där hon skriver till andra coopmedlemmar, 500m resp. 690m..Hon skulle kolla upp det imorgon i alla fall & återkomma..hur som helst fattas det en hel del!

Om hon skickar extra så det blir 500 meter/påse så blir det faktiska priset 90 öre/m istället för 70 öre/m. Jag har ingen lust att gå back på detta så ni som kan tänka er att köpa för 90 öre istället får det. Jag betalar hellre tillbaka pengarna till er som inte vill & säljer det jag får över någon annanstans. PMa om ni vill köpa för det högre priset :) Sorry för krånglet! :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?