Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jojjo
Köper man den från Norge så blir det någon hundralappa billigare (om man åker på tull från USA).

Funderar skarp på en sådan :-) Dom är jätte fina!
Användarens profilbild
Av Elsa
Vet du var man kan köpa i Norge?
Av jojjo
Elsa skrev:Vet du var man kan köpa i Norge?
www.lotusbarn.com finns dom. Inte lika många färger att välja på tyvärr.
Användarens profilbild
Av Elsa
jojjo skrev:
Tack för länken! Ja, det var verkligen synd att det inte fanns fler med mönster och fler färger!
Av Pétronille
eamane skrev:Ja den såg fin ut, du kan inte ta kort på den när den ligger ner så man ser hur den ser ut?
Här kommer bilden till sist:

Bild
Av Pétronille
Elsa skrev:
jojjo skrev:
Tack för länken! Ja, det var verkligen synd att det inte fanns fler med mönster och fler färger!
Men oj det var billigt! Det blir väl bara typ 730 spänn i svenska kronor! :shock: Dom brukar ju försvara tullkostnaderna med att säga att det blir lika dyrt om man köper från europeisk återförsäljare, eftersom tullen då är inbakad. I det här fallet blev det ju ändå mycket billigare att köpa i Europa. Men som sagt, tråkigt urval av färger. Det är ju de mönstrade som är snyggast tycker jag för övrigt.
Av eamane
Pétronille skrev:
eamane skrev:Ja den såg fin ut, du kan inte ta kort på den när den ligger ner så man ser hur den ser ut?
Här kommer bilden till sist:

Bild
Ahh, fin är den! Kollade lotusbarn och de hade ju massa roliga saker... Attans att kontot är tomt!
Användarens profilbild
Av boosten
Men hallå, den ser ju nästan exakt ut som Knyttet&K-MT:erna! Och såna kan man ju lätt sy själv om man hittar nåt tyg man gillar! :D
Av Pétronille
boosten skrev:Men hallå, den ser ju nästan exakt ut som Knyttet&K-MT:erna! Och såna kan man ju lätt sy själv om man hittar nåt tyg man gillar! :D
Ja det var det jag hade tänkt först! Men eftersom jag hade ont om tid och det tyg (som var i Mayatiestilen) jag hittade skulle gå på nästan lika mycket som den färdigsydda... räknat exklusive tull då... :?
Användarens profilbild
Av boosten
Pétronille skrev:
boosten skrev:Men hallå, den ser ju nästan exakt ut som Knyttet&K-MT:erna! Och såna kan man ju lätt sy själv om man hittar nåt tyg man gillar! :D
Ja det var det jag hade tänkt först! Men eftersom jag hade ont om tid och det tyg (som var i Mayatiestilen) jag hittade skulle gå på nästan lika mycket som den färdigsydda... räknat exklusive tull då... :?
Ja då är det ju såklart värt. Det är surt när man glömmer bort risken för tull. Jag gjorde det när jag beställde ett par skor till I, men så eftersändes paketet och posten gjorde bort sig och delade ut paketet i brevlådan. :floet2:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?