Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kaja skrev:Får jag fråga en sak. jag skulle behöva 4-5millimeters-resår att lägga kring halsar och handleder på till exempel singoalla-klänningar. Finns det sådant också?? Och är det i sådana fall någon mer som behöver det??
Det är jag också intresserad av
Liten vus skrev:
Kaja skrev:Får jag fråga en sak. jag skulle behöva 4-5millimeters-resår att lägga kring halsar och handleder på till exempel singoalla-klänningar. Finns det sådant också?? Och är det i sådana fall någon mer som behöver det??
Det är jag också intresserad av
Panakeia pm-ade mig om sånt också... Shauna, har du koll på om det går att beställa sånt från samma ställe så kan vi köra igång en egen coop??
Jag kan inget om resår så jag måste fråga..är det sån där tunn resår, typ som ett snöre ni menar? Eller menar ni platt resår, typ som Lastin fast inte silikon? Sån här
Bild
Jag har hittat en coop..$20 för en rulle med 144 yard..men den är något bredare, 1/4" d.v.s ca 6mm. Ni får hojta om det ändå är intressant. Ska kolla vidare & höra mig för i de grupperna jag är med i :)
Det jag söker är smalare lastin eller liknande, 4-6mm. Vanligt resorband tycker jag fungerar bra i blöjor men jag gillar det inte när jag ska sy in det i kläder. Jag har testat Babeco's/EcoEarth's men det går av för lätt tycker jag, vill ha något lite tjockare och segare.

Jag har ett jättebra sånt som är 5-6 mm brett SVART lastin, jag tror det är gummi istället för silicon i det (och antar att det inte kallas lastin då?). Jag har köpt det på en utförsäljning på Röda Tråden för minst 8 år sedan och har inte kunnat hitta något liknande sedan dess.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?