Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ni som har sytt en sådan och provat på den ett tag, är det någon som kan uppskatta ungefär hur mycket som ryms i den?

Dottern önskar nämligen en sådan modell av väska som gympapåse till skolan, men tror ni att det skulle det fungera? :hmm: (Det måste ju ändå kunna gå ner en hel del grejor som tar lite plats; skor, handduk, träningsoverall, underkläder, schampo + tvål)
Användarens profilbild
Av Edith
Tror inte att det skulle vara några problem. Känns som att den sväljer nästan hur mycket som helst. :shock: :D
Av surftrollet
Senast vi var ute och reste gick det ner en resesäng (pogy), en sele, en sjal, en MT, en påse nektariner, en babyfilt och en kartong gröt. Så ja, jag tror den räcker. ;)
Användarens profilbild
Av Diesel
Men ååååhh vad bra!! Då måste vi in till sta'n någon dag och välja tyger då bara! :eld:
Användarens profilbild
Av Edith
esarina skrev:Senast vi var ute och reste gick det ner en resesäng (pogy), en sele, en sjal, en MT, en påse nektariner, en babyfilt och en kartong gröt. Så ja, jag tror den räcker. ;)
Men jösses, det var inte dåligt! :lol:
Användarens profilbild
Av schmut
jag har min som skötväska och då ingår 5-pack blöjor, tvättlappar, plastpåsar, underlag, matlåda, flaskor, sacknseat, extrasjal och extrakläder.
Av eamane
schmut skrev:jag har min som skötväska och då ingår 5-pack blöjor, tvättlappar, plastpåsar, underlag, matlåda, flaskor, sacknseat, extrasjal och extrakläder.
Min innehåller ungefär detsamma, lägg till plånbok, almanacka, mobil, kamera och lite annat och gott.
Användarens profilbild
Av Foxan
eamane skrev:
schmut skrev:jag har min som skötväska och då ingår 5-pack blöjor, tvättlappar, plastpåsar, underlag, matlåda, flaskor, sacknseat, extrasjal och extrakläder.
Min innehåller ungefär detsamma, lägg till plånbok, almanacka, mobil, kamera och lite annat och gott.

all above + påsar med nyköpta kläder från H&M (4 plagg) och 6 tallrikar från Hemtex :)
Helt otroligt, faktiskt! :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Den rymmer hur mycket som hellst.
Fyllde den med sjalar inför en sjalträff en gång å det gick väl i 5 sjalar tror jag.
Användarens profilbild
Av Asia
jag hittar inte sybeskrivningen!!!! Hjälp mej!
Användarens profilbild
Av Asia
tack
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag packade ner badhanddukar till 4 personer (2 vuxna, 2 barn) i somras när vi skulle iväg och bada.
Den verkar onekligen rymma hur mycket som helst! :tumup:

Men är den bekväm att bära närman har så mycket i? :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?