- mån maj 04, 2009 09:41
Jag skulle vilja göra ett armband som är kanske en cm brett och ganska smalt, nån som har nån ide? Eller köpa klart men inte jätte dyrt
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
marlene skrev:som är kanske en cm brett och ganska smalt,Nu förstår jag inte riktigt
AnKa skrev:Det ska vara platt, dvs en cm brett men platt blir det förståeligt?marlene skrev:som är kanske en cm brett och ganska smalt,Nu förstår jag inte riktigt
marlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påMen hur ska det se ut? Läder, pärlor, kedja????
florin skrev:Du vet ju vad ska som sitta påmarlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påMen hur ska det se ut? Läder, pärlor, kedja????
marlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påAha, då förstår jag bättre.
marlene skrev:Aha, jag trodde det var nått annat juflorin skrev:Du vet ju vad ska som sitta påmarlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påMen hur ska det se ut? Läder, pärlor, kedja????jag har ju fått det av dig
florin skrev:det är inte så noga, bara det funkar till den. Det måste ju vara lite bredare så den ligger på platsmarlene skrev:Aha, jag trodde det var nått annat juflorin skrev:Du vet ju vad ska som sitta påmarlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påMen hur ska det se ut? Läder, pärlor, kedja????jag har ju fått det av dig
![]()
Fast frågan återstår![]()
Vad har du tänkt dig? Vi har ju massor med kedjor om det är det du vill ha.
marlene skrev:Ska fundera på hur man kan göraflorin skrev:det är inte så noga, bara det funkar till den. Det måste ju vara lite bredare så den ligger på platsmarlene skrev:Aha, jag trodde det var nått annat juflorin skrev:Du vet ju vad ska som sitta påmarlene skrev:Alltså jag vill ha ett ganska enkelt och stilrent armband för det ska sitta en "pärla" påMen hur ska det se ut? Läder, pärlor, kedja????jag har ju fått det av dig
![]()
Fast frågan återstår![]()
Vad har du tänkt dig? Vi har ju massor med kedjor om det är det du vill ha.
AnKa skrev:Nu är jag nyfiken här.jag kan fota av den senJag vill se den där pärlan
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?