Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Började bra. Såg ut att bli bra. Tänkte helt fel och blev helt galet tokigt.
*Sprätta, sprätta*

Edit: Inte sprätta. Prova sy på en ny baksida. Då blir det mer stabilitet kanske.
Inte glömma axelband denna gång. :notes: :this:

:klippasiglite: :styka:
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
Så konstigt... jag har nog blivit lite lurad... skulle ju bara hjälpa namgrav med symaskinen, visa lite och så... snart är sjalen klar,,, funderar på när han ska testa att sy själv på den,,, :lol:
Användarens profilbild
Av binaem
Min enkla :oops: skapelse är klar och hamnar i brevlådan idag. Färgerna är rosa, grönt och vitt - mycket vårig. Hade tänkt att sy en MT men insåg att jag inte orkade hela vägen med allt annat jag skall fixa innan bebis kommer. Hoppas att mottagaren blir nöjd i alla fall :roll:
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
kanske daxatt starta en fått och skickat lista så man kan se lite hur arbetet går framåt?

skickar snart en (av två känns det som, men kul e det :) )

här har det inte kommit något, och inte hos namgrav heller...
Användarens profilbild
Av 4ungar
binaem skrev:Har min inte nått fram än :hmm:
den kom idag :vågen: tack :heart:
Av Emmiez
4ungar skrev:
bild :vågen:
Användarens profilbild
Av binaem
4ungar skrev:
Hoppas att du blir nöjd fast det var något så enkelt som en ringsjal.
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
Nu ligger här en färdig långsjal i hallonrött hellinne tyg :) (dock inte mitt bytesprojekt, men klar och här är den) ska bara fixa en liten extra liten grej att skicka med också så ska vi få den på lådan sedan.
Användarens profilbild
Av Namgrav
Jag vill passa på att tacka Zombien för all hjälp jag har fått.. (mer än jag hade räknat med) :D
Stoort tack för det :D
Användarens profilbild
Av lotti
:nice: .....men var är bilderna??????? :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
fröken_zombie skrev:Nu ligger här en färdig långsjal i hallonrött hellinne tyg :) (dock inte mitt bytesprojekt, men klar och här är den) ska bara fixa en liten extra liten grej att skicka med också så ska vi få den på lådan sedan.
Det låter väldigt tjusigt.
Jag får hoppas på att det kommer några fler små dagar som Oscar inte orkar/vill gå och hellre vill bli buren då. :)
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
zmurfan skrev:
fröken_zombie skrev:Nu ligger här en färdig långsjal i hallonrött hellinne tyg :) (dock inte mitt bytesprojekt, men klar och här är den) ska bara fixa en liten extra liten grej att skicka med också så ska vi få den på lådan sedan.
Det låter väldigt tjusigt.
Jag får hoppas på att det kommer några fler små dagar som Oscar inte orkar/vill gå och hellre vill bli buren då. :)
oroa dig inte kommer en lite present med i paketet som kan användas även utan bärsuget barn :wink:

Kommer bild i kväll, dock med en åttaårig knyten på ryggen på en gravid mamma, så jag kan inte påstå att knytningen blev den bästa...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?