Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hörnsten
Vet att jag läst här om en som fick reklamera sin manduca när den började gå sönder efter knappt ett år. Nu undrar jag om vi kanske också borde göra det...
Vår manduca är köpt för ungefär ett år sen, vi har använt den väldigt mycket och det har nu börjat gå hål i tyget på avbärarbältet. Skulle det räcka för en reklamation?
Jag har aldrig reklamerat något förut så jag har ingen aning om hur det går till. :rodna: Jag antar att det hela försvåras av att jag inte har en aning om var kvittot tagit vägen? Min nöt. :duh: Men självklart vet jag var jag köpte den.
Användarens profilbild
Av Isanna
Du har inte kvar orderbekräftelsen om du beställde den via internet?
Användarens profilbild
Av Bina
hörnsten skrev:
Bina skrev:Betalade du med kort kan du få fram transaktionen hos banken.
Smart! Tror jag betalade med kort. :D
:D
Användarens profilbild
Av telistant
:hello: Det var jag som reklamerade min röda. just eftersom det gick hål på tyget på avbärarbältet och längst upp på axelremmarna, men bara ena felet borde räcka, det ska väl vara en kvalitets-sele! Vi bytte till en ny, eftersom den funkar så bra på långa maken, annars hade jag nog testat nån annan sort. Jag hittade dock igen vårat kvittot efter lite letande.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?