Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Scharlott skrev:
sapos skrev:Okej vad bra att få det utrett iaf :wink: det påverkar ju verkligen inte funktionen på sjalen bara det att det är irriterande när man ska knyta den :roll: :D
Ja men visst håller jag med dig, att det är irriterande :roll: du får helt enkelt flytta mittmarkeringen himla snabbt :wink:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev: Okej vad bra att få det utrett iaf :wink: det påverkar ju verkligen inte funktionen på sjalen bara det att det är irriterande när man ska knyta den :roll: :D
Det är inte svårt att flytta på det. Sprätta och sy dit den på nytt
Jo jag vet, ska bara hitta tiden till det också :wink:
Jo men ta med dig sjalen när du är ute och åker eller så ;)
Smart :tumup:
Så glad jag blir att ni tar detta så bra :tumup: Tack för att ni är så förstående! :D
Japp flyttas på ska den :D
Användarens profilbild
Av sapos
Alecsandra skrev:nu kan ni skriva in mej på listan också :D alecsandra å anna sveps numera in i en candy :loving:
Hej och vad roligt att ni hitta hit! Ni passa otroligt bra i zaran :loving:
Användarens profilbild
Av Nemone
jag sladde in här via tråden där TS gav bort en Zara.
Har ju haft en stor tjej som inte bärs längre så denna sjal har jag missat. var kan man titta på den , var säljs den osv....

väntar ju smått igen så.... :love:
Användarens profilbild
Av jembe
sanna73 skrev:
jembe skrev:eftersom jag aldrig burit i vävd och inte vet vilken knytning jag föredrar känns det nog bäst med en 4.7iaf. Tråkigt att inte orginal finns i 70. Nu är det bara färg o fundera på och det e inte det lättaste heller! :D
Vill du förresten testa en EV 4,7 lång så har jag en om du hänger med på någon sjalträff - finns planer på fredag nästa vecka, kolla här (fast det kanske du redan gör :lol: ) http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=131318
Åh det hade varit toppen att klämma lite på din. Vad har du för färg? Brukar hålla mig uppdaterad på göteborgstrådarna och försöker lyckas komma. På fredag är det min mans födelsedag och han är ledig så det blir inget den gången iaf.

Ytterligare frågor(orkar ni? :oops: ): Hur är zaran jämfört med en diddy indio? Är diddyn mkt mer svårknyten än en zara?
Någon som sett forest live? Tycker att de båda bilderna skiljer sig otroligt mkt, hur ser den egentligen ut :hmm:
Av sjaltokan
Nemone skrev:jag sladde in här via tråden där TS gav bort en Zara.
Har ju haft en stor tjej som inte bärs längre så denna sjal har jag missat. var kan man titta på den , var säljs den osv....

Säljer gör: Kokobello eller mammabarn annons till höger
Titta på den, vi är ganska många som äger zaror, så en sjalträff?
Användarens profilbild
Av visslan
thowida skrev:
Nemone skrev:jag sladde in här via tråden där TS gav bort en Zara.

Säljer gör: Kokobello eller mammabarn annons till höger
Titta på den, vi är ganska många som äger zaror, så en sjalträff?
Rättelse: En Ellevill-träff! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
jembe skrev:
sanna73 skrev:
jembe skrev:eftersom jag aldrig burit i vävd och inte vet vilken knytning jag föredrar känns det nog bäst med en 4.7iaf. Tråkigt att inte orginal finns i 70. Nu är det bara färg o fundera på och det e inte det lättaste heller! :D
Vill du förresten testa en EV 4,7 lång så har jag en om du hänger med på någon sjalträff - finns planer på fredag nästa vecka, kolla här (fast det kanske du redan gör :lol: ) http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=131318
Åh det hade varit toppen att klämma lite på din. Vad har du för färg? Brukar hålla mig uppdaterad på göteborgstrådarna och försöker lyckas komma. På fredag är det min mans födelsedag och han är ledig så det blir inget den gången iaf.

Ytterligare frågor(orkar ni? :oops: ): Hur är zaran jämfört med en diddy indio? Är diddyn mkt mer svårknyten än en zara?
Någon som sett forest live? Tycker att de båda bilderna skiljer sig otroligt mkt, hur ser den egentligen ut :hmm:
Jag har en natur. Vill du klämma så pm:a bara när du skall på en träff, så tar jag med den om jag också skall på samma träff :tumup:
Användarens profilbild
Av hcvc
sanna73 skrev:Hoppas det är ok att ytterligare en utan eget liv lägger sig i med lite funderingar :lol:
:hmm: Nu förstår jag inte alls hur du menar... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av hcvc
jembe skrev:Ytterligare frågor(orkar ni?...
Det är väl det sjalbarn är till för :D ?
jembe skrev:Hur är zaran jämfört med en diddy indio? Är diddyn mkt mer svårknyten än en zara?
Jag har "bara" känt på två smala Candy och en Original och de var lika i kvaliteten, men nu har jag förstått att Zarorna kan skilja sig lite i tjocklek och stretchighet. Jag vet dock inte om min Zara är tjockare eller tunnare, stretchigare eller stummare jämfört med andra... Och vad gäller Indio har jag provat en som var några år gammal och så min egen sprillans nya och de var rätt olika. Den äldre Indion hade tjockare trådar, var glesare vävd och var inte lika stretchig och på den märkte jag av de höga Didymos-fållarna som skar in.

Men om jag jämför smala Candy med Indio Scilla så är Zaran tätare i väven, kanske lite stretchigare (?) och kanske lite lenare (?), men Zaran är ju välanvänd och Indion är knappt använd. Men det är ingen dramatisk skillnad egentligen :hmm: . Zaran är lite mer lättknuten, men båda sjalarna har gått alldeles utmärkt att använda redan som fabriksnya , till skillnad mot en hel del andra sjalar! Indion kanske nästan t o m har varit bättre från start avlastningsmässigt än Zaran? Men den är ju också 5 cm bredare, så det kan ju bidra nu när jag har ett större barn. Båda är riktigt bra sjalar helt enkelt!

Vad tycker du Katha? Någon annan?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Zara, maken, N och jag har varit och firat valborg. Bar nästan 14 kilos tös på ryggen i nästan två timmar och kände knappt av det. Zaran är så skön och man känner sig ju så fin när man bär i den. Har inte orkat kolla om något om korten blev ok än, men eventuellt kommer det bildbevis imorgon. :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Största skillnaden mellan indio och Zara för mig är att Zara inte har de fållade kanterna så Zara skär aldrig in någon stans vilket ju Diddy gör för mig.
Av Jinxan
Scharlott
Det här frågan kanske har ställts tidigare, men då har jag missat det.
sapos och jag surfade runt på din sida och drömde om Zarasjalar ;)

Kikade på moss och vi tycker färgerna är så hemskt olika!

Bild Bild
Vilken av färgerna är rätt?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?