Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Vi åker till Sverige i morgon och jag kan inte bestämma vilken som ska med. Jag har bara två sjalar och en MT, och ändå kan jag inte välja :roll: :oops: . Trikåsjalen skulle ju vara praktisk för då är det lätt att sätta i/ta ur henne utan att behöva knyta om, men hon börjar bli lite för tung för den, även om det är en stadig trikå (BBS). Den vävda ger ju bra avlastning men det är lite meckigt att knyta, särskilt när man ska av flyget eller bussen. MT:n är smidig, lättknuten och tar liten plats, men har inget huvudstöd, så om hon somnar blir det obekvämt. Dessutom är den ganska ful. :hmm: Vilken skulle ni ha tagit? :help:
Användarens profilbild
Av Alven
Ta en vävd sjal och knyt dubbelkryss eller helt enkelt ett X-omslut II (trikåsjalsknytningen), så kan du ha den på dig och ta i och ut bebis men ändå inte tumma på avlastningen! :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det fjärde, hemliga alternativet: en ringsjal :wink:

Nä, men ta den som används mest hemma kanske? Hur länge ska ni vara här?
En vävd kan man ju ha färdigknyten också, funkar med trikåsjalsknytning eller typ höftkryss och sånt.
Användarens profilbild
Av brisea
Alven skrev:Ta en vävd sjal och knyt dubbelkryss eller helt enkelt ett X-omslut II (trikåsjalsknytningen), så kan du ha den på dig och ta i och ut bebis men ändå inte tumma på avlastningen! :tumup:
Smart! Dubbelkryss har jag nog aldrig testat faktiskt

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?