Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Scharlott skrev:Nu tycker jag att det börjar bli underbart. Lite flytväst-känsla var precis vad jag behövde för att känna mig hemma även i den här Zara-trådenJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande
hcvc skrev:Scharlott skrev:Nu tycker jag att det börjar bli underbart. Lite flytväst-känsla var precis vad jag behövde för att känna mig hemma även i den här Zara-trådenJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande.
Scharlott skrev:Nä det är jag som har drömtJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande
hcvc skrev:Men vilken tur att jag drömmer så bra drömmar dåScharlott skrev:Nu tycker jag att det börjar bli underbart. Lite flytväst-känsla var precis vad jag behövde för att känna mig hemma även i den här Zara-trådenJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande.
jembe skrev:tänkte testa vävd, ska jag våga?Klart du ska testa vävd!![]()
...måste jag hitta EN ultimat sjal och funderar på om inte zara är en sådan.
...välja EV el. inte?
Tror ni 4.7 blir lagom?
JinxLinda skrev:Härligt att drömma om ZaraScharlott skrev:Nä det är jag som har drömtJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande![]()
![]()
Finns väl sämre saker än att designa en ny Zara sjal
Scharlott skrev:Ja, synd bara att jag aldrig hann bära i denJinxLinda skrev:Härligt att drömma om ZaraScharlott skrev:Nä det är jag som har drömtJinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
Ändarna på Zara är snedskurna, både nya EV och Original samt de tidigare smala Zarorna. Menar ni att det finns någon som har avsmalnande![]()
![]()
Finns väl sämre saker än att designa en ny Zara sjal![]()
Scharlott skrev:Hmm ... det verkar som om de avsmalnande ändarna tunnades ut så att säga, så nu kanske det bara är sneda ändar på Zarorna? Men det finns fortfarande Zara EV med mittenmarkeringen vid sidan av mitten. Ska det vara så?JinxLinda skrev:Scharlott, we need your help!! Varför är det olika?Hejhej! Förstår jag varit efterfrågad här i tråden
![]()
hcvc skrev:Tack för svar! Grejjen med att jag vill att det ska funka med ryggbärande är att jag redan nu trivs så bra med att ha henne på ryggen (fast i sele då). Jag tänkte att den smala kanske funkar till rygg nu när hon inte är så stor, men eftersom jag är nybörjare vad gäller sjalknytande kanske den breda är bättre iaf.jembe skrev:tänkte testa vävd, ska jag våga?Klart du ska testa vävd!![]()
...måste jag hitta EN ultimat sjal och funderar på om inte zara är en sådan.
...välja EV el. inte?
Tror ni 4.7 blir lagom?
Håller med Kvarnvik om att Zaran är en ultimat sjal att ha som enda sjal. Det är helt klart värt det, att lägga de extra pengarna på en Zara, tycker jag! Efter att jag hade köpt Zaran (en smal Candy) blev det bara den jag använde ändå.
Nu är busan över året och då känns min Zara lite i smalaste laget, så de få gånger jag bär nu blir det oftast Didy, men jag har uppskattat väldigt mycket att ha en sjal som var just smalare. Jag tycker inte att det är mer svårknutet när den är smalare, när man knyter på mage och barnet är litet, som ditt. Snarare tvärt om. Det kändes så smidigt med mindre tyg.
En idé kan ju vara att köpa en smal 4,7:a nu och är du fortfarande sjalfrälst när det är dags att gå äver till ryggbärande - och man gillar ryggbärande... - kan du ju sälja den smala och köpa en bred 4,2:a.
Fast viktigast är väl att du tar en i en färg du tycker är finast, så då kan ju det styra. Eller om du kan hitta någon begagnad, så slipper du gosa in den själv... Även om de är färdiga att använda redan från början, blir de mycket bättre med lite användning.
sapos skrev:Scharlott > Har du hört något ang mittmarkeringarna? Men verkar ju nästan som om det är på EV de sitter "fel"Har inte hört nått mer än det ni meddelat mig här. Har heller inte sett nått själv (min egna Zara har mittmarkeringen på rätt ställe). Samtidigt har jag tagit med mig frågan och vidarebefodrat den till tillverkaren, så snart jag vet mera återkommer jag
jembe skrev:Är alla de nya Zarorna breda? Finns inte orginalfärgen i bred?Jajamensan, alla nya Zarorna är 70 cm breda (EV). Original är däremot 60 cm (och finns inte i bred).
Scharlott skrev:Okejsapos skrev:Scharlott > Har du hört något ang mittmarkeringarna? Men verkar ju nästan som om det är på EV de sitter "fel"Har inte hört nått mer än det ni meddelat mig här. Har heller inte sett nått själv (min egna Zara har mittmarkeringen på rätt ställe). Samtidigt har jag tagit med mig frågan och vidarebefodrat den till tillverkaren, så snart jag vet mera återkommer jag
Scharlott skrev:Men vad bra, då slipper dujembe skrev:Är alla de nya Zarorna breda? Finns inte orginalfärgen i bred?Jajamensan, alla nya Zarorna är 70 cm breda (EV). Original är däremot 60 cm (och finns inte i bred).
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?