Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
det finns ett på ottobre, men har slarvat bort länken, du kan stärka skärmen med ett extra lager tyg
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har ett liknande mönster från ottobre på svenska. Det är med svängt brätte men det kan man ju fixa till. Pm.a om du vill ha en kopia via mail.

Sen såg jag att det tipsades om detta på sysidan när jag själv letade mönster. Har inte testat dock så jag vet inte hur det funkar. http://www.wildginger.com/downloads/wtdemoform.htm
Av smultronpuss
Asereht skrev:Jag har ett liknande mönster från ottobre på svenska. Det är med svängt brätte men det kan man ju fixa till. Pm.a om du vill ha en kopia via mail.

Sen såg jag att det tipsades om detta på sysidan när jag själv letade mönster. Har inte testat dock så jag vet inte hur det funkar. http://www.wildginger.com/downloads/wtdemoform.htm
Jag tar gärna en kopia om jag får. =)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag har just klippt till det från ottobre, men gjort så det breda hamnar i nacken istället. Får se hur det blir...
Användarens profilbild
Av Asereht
sofiutane skrev:Jag har just klippt till det från ottobre, men gjort så det breda hamnar i nacken istället. Får se hur det blir...

Glöm inte visa bild när du är klar. :)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Den är nästan klar men barnet som den passar på (hoppas jag) är på dagis än.
Användarens profilbild
Av Asereht
Vad synd att den blev för liten. Söt var den iaf. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?