Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Undara om det blir som med Neobullen, att så fort vi har fått hem våra så bestämmer sig ett svenskt företag att ta in dem :fnissa: kanske ska fråga dem om nån kan tänka sig det? Fast å andra sidan så kan det ju bli billigare att beställa direkt ändå... :hmm:
mari_tres skrev:Undara om det blir som med Neobullen, att så fort vi har fått hem våra så bestämmer sig ett svenskt företag att ta in dem :fnissa: kanske ska fråga dem om nån kan tänka sig det? Fast å andra sidan så kan det ju bli billigare att beställa direkt ändå... :hmm:
Säkert. :D
Fast jag tror att det var p.g.a oss som svenska företaget tog in neobullen, eftersom "alla" verkade älska våra bullar ;)

Hur gör vi nu då mari_tres, först katiwrap och sen dessa eller? ;)
JinxLinda skrev: Säkert. :D
Fast jag tror att det var p.g.a oss som svenska företaget tog in neobullen, eftersom "alla" verkade älska våra bullar ;)

:Hahaa: :app: Tänk att vi har så bra smak du och jag :mrgreen:

Katiwrapen var ju faktiskt på tur nu... så det borde väl bli den, va?
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: Säkert. :D

:Hahaa: :app: Tänk att vi har så bra smak du och jag :mrgreen:

Katiwrapen var ju faktiskt på tur nu... så det borde väl bli den, va?
Precis :D Vi måste få tummen ur och beställa KW'arna snart :D
Av sjaltokan
lena_l skrev:Eftersom jag också gillar didy mycket, och dessutom gillade zarans mjukhet, blir jag ju väldigt nyfiken på denna sjal. Jag som trodde jag var nöjd nu!! :wink: Vågar inte öppna länken till återförsäljaren... :hide:
:rodna: :twisted:
lena_l skrev:Eftersom jag också gillar didy mycket, och dessutom gillade zarans mjukhet, blir jag ju väldigt nyfiken på denna sjal. Jag som trodde jag var nöjd nu!! :wink: Vågar inte öppna länken till återförsäljaren... :hide:
Någon måste ju vara motvalls :wink: . Jag gillar Didy och Zara, men tycker att Dolcino verkar vara för lik Easy, som jag inte gillar. Har iofs bara provat en Dolcino en gång och den var bara precis tvättad och struken, men ändå. Lite för stretchig men lite skära-in-med-fållarna-varning. Och bred. Tyvärr, eftersom de har några färgställningar som ser riktigt fina ut! (Surt sade räven..?)
katha skrev:Ärdet 'zara' ändar på den?
Jag beställde ju indion därifrån och kollade på dolcino och höll nästan på att slänga med en 4,2;a...
Svaraar med citat :wink: och tillägger att det verkar som om det kan vara fler som är intresserade av att köpa därifrån, då kan man tjäna en slant på frakten :floet2:
thowida skrev:
mari_tres skrev:Hur är längden i förhållande till vad den "ska" vara? Hur bred är den och hur långa är ändarna?

:floet2:
Otvättade mått:
71 bred
20 cm långa ändar
och 5,4 m ska den vara nu är den 5,94 m
mari_tres skrev:
Jag beställde ju indion därifrån och kollade på dolcino och höll nästan på att slänga med en 4,2;a...
Svaraar med citat :wink: och tillägger att det verkar som om det kan vara fler som är intresserade av att köpa därifrån, då kan man tjäna en slant på frakten :floet2:
thowida skrev:
mari_tres skrev:Hur är längden i förhållande till vad den "ska" vara? Hur bred är den och hur långa är ändarna?

Otvättade mått:
71 bred
20 cm långa ändar
Jag är väldigt intresserad av att sambeställa ;)
mari_tres skrev:
thowida skrev:

Otvättade mått:
71 bred
20 cm långa ändar
Jag menade om ändarna slutar som zaraändar eller typ didy? :hmm:
mari_tres skrev:
katha skrev:
Jaaa.... vaddå? :hmm: Ändarna är 20 cm långa så de är väl mer lik didyn än zaran. Var det inte det du undrade?
*förvirrad*

:lol: Det förstår jag!
Jag menar om ändarna slutar som zara, sådär v formade ändar att dom är skurna exakt likadant på bägge sidor av änden eller om dom är sådär avskurna snett som på indio... (är den nån som fattar vad jag menar!? :hmm: :roll: )
katha skrev:
mari_tres skrev:
katha skrev:
Jaaa.... vaddå? :hmm: Ändarna är 20 cm långa så de är väl mer lik didyn än zaran. Var det inte det du undrade?
*förvirrad*

:lol: Det förstår jag!
Jag menar om ändarna slutar som zara, sådär v formade ändar att dom är skurna exakt likadant på bägge sidor av änden eller om dom är sådär avskurna snett som på indio... (är den nån som fattar vad jag menar!? :hmm: :roll: )
Jo jag förstår. på Didy är de diagonala (heter det inte så) :D och på Zara är de avsmalnande
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?