Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av knutschen_lee@hotmail.com
jag gjorde det enkelt för mig och klippte bitar som jag fållade och sedan limmade dit med textillim.:) inte så mycket syning alltså.:) kanten var ju lättast gjorde bara nog breda ränder, skarvade biten i mitten längst in i vagnen och fållade det som skulle vara översta kanten, sen limmade jag bara fast den... sufletten började jag med det som var på sidorna, fållade framkanterna och limmade dit dem (var inte så noga med det som hamnade upp mot mitten och mot mitten bak, för det ska ju döljas med mittenbiten sen). och sist gjorde jag mitt uppe i sufletten och ja hela mitten av sufletten... men din suflett kanske inte ser likadan ut den kanske är hel från sida till sida.. min var delad i tre partier (sida, mitt upp, sida)... jag är dåligast på förklara känner jag nu, så nu blev du nog mer förvirrad.:(
Av MammaTess
Hur är det med textil-lim och fukt...jag tänker mig vagnen är klibbig sommar med en och annan skur...?
Håller det?

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?