Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Patapum Toddler - en massa hopplösa remmar som trasslade in sig i barnets fötter när man skulle få ner det. Dessutom fick jag grymt ont i axlarna.
Av Alina75
Jag gillade inte Didyn. För tjock och jag kom aldrig överens med den. Hade nog inte kommit över min första sjal-kärlek, min Cuddly Wrap.... :heart:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min första ringsjal, en Känguru. Jag fick den aldrig att sitta riktigt bra. Dessutom köpte jag den för att det verkade smidigt att amma i den, men Dante avskydde att ha en massa tyg om sig när han skulle äta...

Ergon var helt okej, en i grunden bra sele, men den passade inte min kropp riktigt ultimat. Köper jag sele igen blir det något annat märke. Däremot gillade jag inte alls babyinlägget, knöligt och varmt (sommarbebis).
Av Löv
disavi skrev:Ja kom inte överens me manducan. :roll:
Inte jag heller... :oops:

Becon är fin men oskön - jag gillar den inte (men maken gör det så den bor kvar).
Tunna hoppen kändes aldrig bra. Inte tillräckligt gosig.
Smala zara var för smal för mig.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag kommer inte överens med mei tai eller ringsjalar. Selar tycker jag mest är krångligt.

Haft en hoppediz Oslo och den gillade jag inte alls. Efter det har jag inte vågat testa hoppediz.
Användarens profilbild
Av Jolin
Ringon satt dåligt över axeln för mig, vikningen funkade inte och tricot-slen var för tjock och blev bara längre och längre - dåligt för mig som är liten med liten bebis.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag minns inte vad den heter men det är som en MT fast med öglor nere som man drar axelremmarna genom. Smart idé, men helt hopplöst att få till bra, särskilt om den är sydd i ett helt stumt tyg.

Fleecebärpåsar som jag sytt själv och som var för stora, det ger ingen avlastning om barnet hänger halvvägs till knäna...

Bära barn-sjalen kommer jag inte riktigt överens med, men den ska bli ringsjal för ringsjalar gillar jag ju.

Lägger till att jag inte heller gillar Manducan, jag tycker att N svänger fram och tillbaka i sidleds när jag bär i den, men maken gillar den så att den får stanna och jag bär i den då och då, speciellt när det är kladdigt ute.
Senast redigerad av Lindiwe den lör apr 25, 2009 09:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
Manduca... den var verkligen hård och riktigt obekväm hur jag än justerade den. :ill:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Selar
Patapum (baby)- för låg i ryggen redan när J var 6 månader
Beco butterfly 1-Jättefin men jag fick ont i axlarna och spännena till panelen hamnade tokigt på barnet

Sjalar
Rebozo långsjal - var här och vände. Brrr (docksjalen däremot gillar vi :tumup: )
Gauze/mimmies/WBB - Passar inte mig :( . Har testat flera för jag tycker de så fina :(
Smala Zara - vill ha bredare sjal, så en bred skulle säkert funka :)

Övrigt
MT

Tycker det låter som att du verkligen beh&o[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?