- ons apr 22, 2009 23:41
Och jag blev frälst när jag fick min Earth. Den är så sanslöst skön och har varit det från start! 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
hcvc skrev:Vad bra, för jag köpte en stork inka ny som första sjal och den vette sjutton om den är så himla gosig än, trots mycket flitigt användande. Å andra sidan är ju den sjalen ganska rejäl och grov i strukturen.noranora skrev:Jag fick hem min Infinity i dag och OJ vad skön den är att bära i, och då är den ändå otvättad och ostruken och ogosad! Nu förstår jag varför Zara har fått en helt egen (eller ja, två) trådVad kul att du också känner så! Jag blev helt(Och inte minskade habegäret, suck
)
när jag fick min Zara efter att ha slitit med de andra oingosade sjalarna som novis.
PrettyUgly skrev: Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande utoh, en färgad karamell - i vilken färg då? *nyfiken i en strut*![]()
Krumelurmamman skrev:Jag gissar på rooosa!PrettyUgly skrev: Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande utoh, en färgad karamell - i vilken färg då? *nyfiken i en strut*![]()
PrettyUgly skrev:Nu kan jag också vara med här![]()
Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut![]()
thowida skrev:PrettyUgly skrev:Nu kan jag också vara med här![]()
Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut![]()
mari_tres skrev:Haha hur kan du tro det?Krumelurmamman skrev:Jag gissar på rooosa!PrettyUgly skrev: Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande utoh, en färgad karamell - i vilken färg då? *nyfiken i en strut*![]()
![]()
PrettyUgly skrev:Jaaaa, hur kunde jag gissa det?mari_tres skrev: Jag gissar på rooosa!Haha hur kan du tro det?![]()
![]()
Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kort
PrettyUgly skrev: Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kortSkit i att stryka vi är mer intresserade av se den..
thowida skrev:PrettyUgly skrev: Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kortSkit i att stryka vi är mer intresserade av se den..
PrettyUgly skrev:Min dator och jag är inte kompisar för tillfället så det enda som gick att åstadkomma i bildväg var en bild tagen med webcamen. Aja, färgen syns i alla fallOj vad lysande den blev! jätte fin![]()
Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?