Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CasaMia
Och jag blev frälst när jag fick min Earth. Den är så sanslöst skön och har varit det från start! :heart:
Användarens profilbild
Av Veronica
hcvc skrev:
noranora skrev:Jag fick hem min Infinity i dag och OJ vad skön den är att bära i, och då är den ändå otvättad och ostruken och ogosad! Nu förstår jag varför Zara har fått en helt egen (eller ja, två) tråd 8) (Och inte minskade habegäret, suck :roll: )
Vad kul att du också känner så! Jag blev helt :shock: när jag fick min Zara efter att ha slitit med de andra oingosade sjalarna som novis.
Vad bra, för jag köpte en stork inka ny som första sjal och den vette sjutton om den är så himla gosig än, trots mycket flitigt användande. Å andra sidan är ju den sjalen ganska rejäl och grov i strukturen.

Sen har några begagnade sjalar passerat revy, alla mjuka och gosiga.

Den allra gosigaste är dock min ull-indio, även den begagnad.

Jag blev kär i Wellen sequoia när den var ny, och köpte den alltså ny, men usch pch fy och blä. Strävare och otrevligare sjal har jag aldrig sett maken till. Inte blev den mycket använd när det fanns andra alternativ hemma, vilket är synd för den är ju himla snygg. Den är ute på lån nu, hoppas den blir välanvänd där. :roll:

På grund av de erfarenheterna känns det väldigt tveksamt att köpa en ny sjal igen, men Zaran är väl så pass ny i Sverige att den knappt går att få tag på begagnad? Dessutom vill jag ju inte ha vilken färg som helst heller...
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Nu kan jag också vara med här :vågen:
Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut :D

Hoppas jag kommer gilla zara lika mycket som alla ni andra. Jag gillar att den bara är 60cm i alla fall. Jag har också en babydesign ecowrap som jag gillat massor för att den är smal (50cm) men den börjar nu kännas lite i smalaste laget så jag tror 60 blir perfekt. Nu vill jag att den ska vara färdigtvättad och torr så jag kan börja bära i den. :app:
Användarens profilbild
Av snisk
PrettyUgly skrev: Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut :D
oh, en färgad karamell - i vilken färg då? *nyfiken i en strut*
Användarens profilbild
Av mari_tres
Krumelurmamman skrev:
PrettyUgly skrev: Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut :D
Jag gissar på rooosa! :this:

:wink:
Av sjaltokan
PrettyUgly skrev:Nu kan jag också vara med här :vågen:
Hämtade ut min zara candy i tisdags och nu ligger den i maskinen och blir tvättad efter ett färgbad. Den ser mycket lovande ut :D
:kamera:
Användarens profilbild
Av Scharlott
thowida skrev:
PrettyUgly skrev:Nu kan jag också vara med här :vågen:
:kamera:
:iagree:
Ser med spänning fram emot foto :D
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
mari_tres skrev:
Krumelurmamman skrev:
Jag gissar på rooosa! :this:

Haha hur kan du tro det? :lol:

Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kort :tumsup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
PrettyUgly skrev:
mari_tres skrev: Jag gissar på rooosa! :this:

Haha hur kan du tro det? :lol:

Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kort :tumsup:
Jaaaa, hur kunde jag gissa det? :hmm: :lol: Ska bli kul att se bild!! :app:
Av sjaltokan
PrettyUgly skrev: Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kort :tumsup:
Skit i att stryka vi är mer intresserade av se den.. :app:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
PrettyUgly skrev: Det är klart den blir rosa. Eller cerise rättare sagt. Det såg jättesnyggt ut när jag gick hemifrån. Det blir ju samma färgsättning som didymos hibiscus som jag tyckte var väldigt fin. Nu ska jag hem och stryka och försöka hinna med att ta kort :tumsup:
Skit i att stryka vi är mer intresserade av se den.. :app:
:iagree: :kamera:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Min dator och jag är inte kompisar för tillfället så det enda som gick att åstadkomma i bildväg var en bild tagen med webcamen. Aja, färgen syns i alla fall :D

Bild

Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
Användarens profilbild
Av sapos
PrettyUgly skrev:Min dator och jag är inte kompisar för tillfället så det enda som gick att åstadkomma i bildväg var en bild tagen med webcamen. Aja, färgen syns i alla fall :D

Bild

Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
Oj vad lysande den blev! jätte fin :tumup:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?