Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Dessa finns som bomullsinterlock hos Yahoo-gruppen jag fixar blöjtyger ifrån om någon skulle vara intresserad. Databasen stänger 6/5 & priset är $7 per yard. Sedan tillkommer klippavgift $1 för 1-5 yard, $2 för 6-10 yards + frakt hit till Sverige då.

Bild
Användarens profilbild
Av teres
En yard är 90cm, bredden brukar vara runt 140-160cm bred. Med klippkostnaden är det så att den tillkommer ovanpå priset, så om shuna76 beställer ex 4yard så blir priset 4*7 +1=29 dollar.

Har man tur så slipper man tull och moms!
Användarens profilbild
Av ernamalin
teres skrev:Har man tur så slipper man tull och moms!
Om man inte har tur då, hur mycket tillkommer då?

Väldans intresserad, det var hur mysigt som helst.
Användarens profilbild
Av Silverälva
Om man då vill ha 1,5 meter på full bredd hur många pengar skulle det bli? (man måste inte kunna räkna bara för att man jobbar som ekonomiassistent :oops: )
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag läser, men återkommer med svar imorgon när hjärnan är påkopplad :wink:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Mist: 1,5 yard på full bredd = $11.50 + frakt då, men ju fler ni är som vill ha desto billigare blir det ju för var & en :)

Tull & moms är svårt att räkna ut exakt i förväg eftersom det beror på varuvärdet..å andra sidan brukar tjejen som håller i coopen skriva ner värdet rejält så det handlar inte om astronomiska summor. Grovt räknat (då har jag räknat på den faktiska summan) går tull+ moms för 10 yard på 335:- inkl. postens avgift (80:-) så är ni flera som vill ha så blir det inte så mycket per person.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ni andra som är intresserade kan väl PMa hur mycket ni vill ha?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag ska höra hur många yard hon tror att hon kan få ner i en Flat rate box, det blir antagligen det billigaste alternativet.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Hon får ner 6-8 yards i en FRB..& vi är nu uppe i 10 yard så jag har frågat hur stor prisskillnaden blir om hon skickar efter vikt istället..Jag tror att det blir billigare ändå. Återkommer när jag fått svar :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?