Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Har en wbs kamava som är dryga månaden gammal och när jag idag skulle lägga ned den i väskan så såg jag hur blekt den hade blivit, redigt dassig i färgerna... Brukar detta hända, iom vad jag förstått att den är handmålad, eller har jag lyckats få ett måndagsexemplar?
Användarens profilbild
Av sapos
Kan tyvärr inte svara på din fråga men låter ju jätte tråkigt att den redan blivit blekt :?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tycker inte jag känner igen det från min som ändå är tvättad några gånger. Kontakta försäljaren och hör tycker jag.
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
sapos skrev:Kan tyvärr inte svara på din fråga men låter ju jätte tråkigt att den redan blivit blekt :?
jo.. när jag för en gångs skull satsar på en rosa sjal liksom, nå kommer du hit imorrn får du se själv...
Sockertopp skrev:Tycker inte jag känner igen det från min som ändå är tvättad några gånger. Kontakta försäljaren och hör tycker jag.
Jo tänkte göra det oxå men tänkte mest om det var något man fick räkna med så ville jag inte "störa"...
Användarens profilbild
Av CasaMia
Ingen av mina wbs har blekts i alla fall :rodna: Tala med säljaren tycker jag.
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
CasaMia skrev:Ingen av mina wbs har blekts i alla fall :rodna: Tala med säljaren tycker jag.
Ska ta en bild på den idag och maila, men så typiskt har ju väntat såååå på den...

Men du jag gillar verkligen din samling :loving: å en phoenix har du fått tag på (inte alls avundsjuk)
Användarens profilbild
Av CasaMia
he77na skrev:... Men du jag gillar verkligen din samling :loving: å en phoenix har du fått tag på (inte alls avundsjuk)
Yes, I get by with a little help from my friends :loving:
Av Jinxan
Alltså, jag såg ju din wbs idag, och den är ju inte samma färg som påsen den kom i, den är mycket mer lila i det rosa fältet.
Kontakta försäljaren
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
JinxLinda skrev:Alltså, jag såg ju din wbs idag, och den är ju inte samma färg som påsen den kom i, den är mycket mer lila i det rosa fältet.
Kontakta försäljaren
Mailade dem igår å tydligen behöver påsen och sjalen inte vara samma färg, de kan komma från olika färgningar, men jag har ändå för mig att de var skarpare i färgerna innan... vet nämligen att jag beskrev det ljusare fältet som varmare lingon och mjölk... nå får skicka tillbaka den så ska de kika på den...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?