Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
sapos skrev:
mari_tres skrev: Linindion!!

Och: :love: den är snyyyygg!! Och likssom tung på nåt sätt :hmm: Sjalbarnet har somnat så jag kan inte provknyta heller (kom nyss hem) :hopmad:

Så nu är det bara två sjalar kvar :Hahaa:
:kamera: :this:
Nu har jag varit på IKEA hela dagen och jag är väääldigt gravid, så nu tänker jag sitta i soffan med fötterna på bordet och datorn i knät tills jag går och lägger mig :this: nåt annat orkar jag helt enkelt inte ikväll :lol:
Kanske att jag orkar lite glass, förresten... :hmm: men då får sambon hämta :wink:
Ursäkter ursäkter ;)
:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vad hårda ni är mot en stackars gravid kvinna :lol:
Den ligger här brevid mig, om jag håller upp den mot skärmen kanske ni ser den?

Den är nästan åt det blåa hållet (fast den är grå) på samma sätt som Kiseln nästan är åt det gröna hållet (fast den är grå) och så är den ljusare än kiseln. Och längre. Fast ni vet väl inte hur lång min kisel är så det säger ju inte så mycket kanske :hmm:
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:Vad hårda ni är mot en stackars gravid kvinna :lol:

Den är nästan åt det blåa hållet (fast den är grå) på samma sätt som Kiseln nästan är åt det gröna hållet (fast den är grå) och så är den ljusare än kiseln. Och längre. Fast ni vet väl inte hur lång min kisel är så det säger ju inte så mycket kanske :hmm:
nee sa inte sååå mycket :D men ligger den ändå brevid dig så är det ju bara att knäppa ett kort och in med det i datorn :lol: :tumup:
Av Jinxan
sapos skrev:
mari_tres skrev:Vad hårda ni är mot en stackars gravid kvinna :lol:

nee sa inte sååå mycket :D men ligger den ändå brevid dig så är det ju bara att knäppa ett kort och in med det i datorn :lol: :tumup:
:iagree:

Har du ingen webcam i datorn? I värsta fall, visa mig i webcamen så laddar jag upp en bild ;) :fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ingen webcam :lol: och kameran tror jag ligger i.... hallen? Köket? :hmm: Men kamerasladden ligger här på bordet iallafall! :tumup:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Ingen webcam :lol: och kameran tror jag ligger i.... hallen? Köket? :hmm: Men kamerasladden ligger här på bordet iallafall! :tumup:
Men om du provar stoppa in sladden i sjalen då? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Ingen webcam :lol: och kameran tror jag ligger i.... hallen? Köket? :hmm: Men kamerasladden ligger här på bordet iallafall! :tumup:
Det är inte en av de moderna sjalaran med usb-port tyvärr :(

:wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

:siishah: Vad har du köpt för gammal skräp ;)
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

:blahblah: :hellu: :fnissa:

Nu får ni sluta snacka och ta bilder nu! :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: :siishah: Vad har du köpt för gammal skräp ;)
:hellu: Jag veeeet! Men den var ju så fin och det är ju inne med retro nu :wink:

Såhär ser den ut om man googlar den:
Bild
http://slingomama.blogspot.com/2009/03/didymos-limited-editions-2007.html

Att jämföra med kislen som är något mörkare och mer grön än blå (fast båda är gråa :wink: )
Bild
http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=2177
Av Jinxan
mari_tres skrev:
:hellu: Jag veeeet! Men den var ju så fin och det är ju inne med retro nu :wink:

Såhär ser den ut om man googlar den:
[img]261.jpg[/img]
http://slingomama.blogspot.com/2009/03/didymos-limited-editions-2007.html

Att jämföra med kislen som är något mörkare och mer grön än blå (fast båda är gråa :wink: )
[img]2177_m.jpg[/img]
http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=2177
Just ja, retro :duh: :D

Det var inte sååå stor skillnad på dem ändå.
Jag kan inte bestämma mig för vilken som är finast ;)
Men stämmer färgen med bilden ungefär, för ofta tycker jag att just indios inte stämmer med de där bilderna?! :hmm:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

:Hahaa:
Själv har jag fått ett paket i lådan med en peekaboo M idag :vågen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: Just ja, retro :duh: :D

Men stämmer färgen med bilden ungefär, för ofta tycker jag att just indios inte stämmer med de där bilderna?! :hmm:
Den ser blåare ut på bilden än vad den är, "Marble grey" säger rätt mycket tycker jag om hur den ser ut :D
Ska tvätta upp den lite imorgon och ge den en rejäl strykning och så ska jag se vad den går för :loving: Det känns som om den skulle kunna vara stabilare än en bomullsindio på nåt sätt.
Av Jinxan
zero.sara skrev:
:Hahaa:
Själv har jag fått ett paket i lådan med en peekaboo M idag :vågen:
:foto: ;)
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: Just ja, retro :duh: :D

Den ser blåare ut på bilden än vad den är, "Marble grey" säger rätt mycket tycker jag om hur den ser ut :D
Ska tvätta upp den lite imorgon och ge den en rejäl strykning och så ska jag se vad den går för :loving: Det känns som om den skulle kunna vara stabilare än en bomullsindio på nåt sätt.
Och bilder, glöm för allt i världen inte bort bilderna :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?