Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
mari_tres skrev:
Hannah83 skrev:

När kommer Kattiwrapen då? Såg att du drömmer om en, den är ju så fiiiiiin!! :love:

Är lite insnöad på Girasol/Kattiwrap. :hellu:
Den har vi inte ens beställt än :lol: men det kommer, jag lovar!
Den finns fortfarande att beställa eller måste man ge sig ut på skattjakt? :hmm: Tror den skulle vara helt bedårande på er! :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Ja, här väntas det också fortfarande :lol:

Två till är på ingång (okej, tre är det faktisk men den sista har jag inte hunnit betala än :hide:)
vilka?! :eld:
Jag har typ 1½ på ingång. om jag får svar någon gång... + den jag har förhandsbokat :D
Du med, vilka? Här kommer det verkligen behövas en sjalträff inom snar framtid så vi får kolla in alla era nya sjalar :app:
En Zara Aubergin :love: Jag hoppas bara Scharlott får in rätt antal :tumup:
Den vill jag klämma på :love: ,ser jättefin ut på bild ju. Om det inte var för att J är 2 år och inte bärs så mycket + att jag nyss köpt en sjal 8) + att vi nog inte kommer skaffa fler barn (inte enligt maken i allafall) skulle jag köpa en zara aubergine med. Nu är den ju dessutom bredare och jag gillar ju breda sjalar :) :mrgreen:
A den ser superfin ut på bild :love: Hoppas den är lika fin IRL.
Äh maken får väl ställa upp lite så du får köpa lite fler sjalar ;)
Fast jag kan inte ens motivera det för mig själv att köpa fler sjalar, då måste jag sälja någon och just nu är det ingen jag vill släppa iväg. (fast jag trodde ju iofs inte att jag skulle köpa några fler bärdon efter zara förra året och det har jag visst gjort... sisådär 10 st eller så :Hahaa: )
Och så är det visst ett paket på väg hem till mig nu igen :hmm: Hur gick det till, jag har ju slutat shoppa bärdon??? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hannah83 skrev:
mari_tres skrev:
Hannah83 skrev:

När kommer Kattiwrapen då? Såg att du drömmer om en, den är ju så fiiiiiin!! :love:

Den finns fortfarande att beställa eller måste man ge sig ut på skattjakt? :hmm: Tror den skulle vara helt bedårande på er! :loving:
Jo, det ser iaf ut som om de finns kvar att beställa, så det hoppas jag :shock:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Hannah83 skrev:
mari_tres skrev:
Hannah83 skrev:

Jo, det ser iaf ut som om de finns kvar att beställa, så det hoppas jag :shock:
Som jag har förstått det så finns den att beställa.
Användarens profilbild
Av Ezder
Idag låg två avier innanför dörren. Den ena, en rebozo lime, är hämtad. Den andra ska jag cykla in till stan och hämta nu. :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ezder skrev:Idag låg två avier innanför dörren. Den ena, en rebozo lime, är hämtad. Den andra ska jag cykla in till stan och hämta nu. :D
Och jag har också fått avi!! :eld:
Användarens profilbild
Av Ezder
mari_tres skrev:
Ezder skrev:Idag låg två avier innanför dörren. Den ena, en rebozo lime, är hämtad. Den andra ska jag cykla in till stan och hämta nu. :D
Vad roligt! Vilken av dem?

Nu har jag hämtat min Wellen och den är redan mjuk och gosig!!! :love: Och så fin!!! :love: En liten amningsslurk bara, sedan ska vi provknyta och gå till affären med den. :D (Och vid tillfälle tvätta ur det stinkande parfymtvättmedlet...)
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:Vill också vänta på en ny sjal :( :? :wink:
:iagree:
vi får köpa lottet och hoppas på vinst! sitter och sneglar på en wellen
Av Löv
Min sjal skickades från England i måndags... Hur lång tid tar det innan den kommer tror ni? :hmm: Att vänta är inte min starka sida... 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ezder skrev:
mari_tres skrev:
Vad roligt! Vilken av dem?

Nu har jag hämtat min Wellen och den är redan mjuk och gosig!!! :love: Och så fin!!! :love: En liten amningsslurk bara, sedan ska vi provknyta och gå till affären med den. :D (Och vid tillfälle tvätta ur det stinkande parfymtvättmedlet...)
Linindion!!

Och: :love: den är snyyyygg!! Och likssom tung på nåt sätt :hmm: Sjalbarnet har somnat så jag kan inte provknyta heller (kom nyss hem) :hopmad:

Så nu är det bara två sjalar kvar :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev: Linindion!!

Och: :love: den är snyyyygg!! Och likssom tung på nåt sätt :hmm: Sjalbarnet har somnat så jag kan inte provknyta heller (kom nyss hem) :hopmad:

:kamera: :this:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:

Nu har jag varit på IKEA hela dagen och jag är väääldigt gravid, så nu tänker jag sitta i soffan med fötterna på bordet och datorn i knät tills jag går och lägger mig :this: nåt annat orkar jag helt enkelt inte ikväll :lol:
Kanske att jag orkar lite glass, förresten... :hmm: men då får sambon hämta :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
sapos skrev:

Nu har jag varit på IKEA hela dagen och jag är väääldigt gravid, så nu tänker jag sitta i soffan med fötterna på bordet och datorn i knät tills jag går och lägger mig :this: nåt annat orkar jag helt enkelt inte ikväll :lol:
Kanske att jag orkar lite glass, förresten... :hmm: men då får sambon hämta :wink:
Ursäkter ursäkter ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?