- ons apr 22, 2009 10:07
Jag tänkte sy lite blöjförvaring. Vi har litet badrum och kommer använda både tygisar och lite engång, så blöjförvaring behövs.
Dels en sån där som man hänger vid skötbordet och har blöjor i (blöjautomatmodellen), som är lite avlång och har en öppning längs ena långsidan. Gud, vad dålig jag är på att förklara...
Jag är hemskt dålig på att läsa symönster, jag syr nästan allt på fri hand och egna funderingar, men är det någon som har gjort liknande blöjförvaring och kan ge mig lite tips?
Dels tänkte jag sy ett blöjfodral att ha i skötväskan, men det tror jag att jag kan knåpa ihop. Är det någon som har sytt ett som kan ge lite tips på vilka mått det behöver ha?
Dels en sån där som man hänger vid skötbordet och har blöjor i (blöjautomatmodellen), som är lite avlång och har en öppning längs ena långsidan. Gud, vad dålig jag är på att förklara...

Dels tänkte jag sy ett blöjfodral att ha i skötväskan, men det tror jag att jag kan knåpa ihop. Är det någon som har sytt ett som kan ge lite tips på vilka mått det behöver ha?
Albin (0403), Axel (0905) och Vilmer (1112). 
radhuslivet
MOEdesign

radhuslivet
MOEdesign